با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
وضعیت پوشش تلویزیونی مسابقات رشته‌های ورزشی در شبکه‌های سیما ازدیدگاه متخصصان رسانه‌ای کشور

حمید قاسمی؛ عبدالله کرمی؛ فرشاد صادقی

دوره 1، شماره 4 ، فروردین 1392، ، صفحه 43-54

چکیده
  در این تحقیق از میان محورهای سه‌گانه مطالعات تلویزیونی یعنی مخاطبان، محتوای برنامه و نظام تولید (سطح سازمانی)، منظر سوم مورد تأکید قرار گرفته است و با بررسی نظام تولید برنامه‌های ورزشی در شبکه‌های سیما، تلاش شده تا معیارها و عوامل اثرگذار و مداخله‌گر به‌عنوان بخشی از نظام تولید تبیین گردد. زمینه این بررسی تئوری‌های مخاطب‌محور ...  بیشتر