با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل کیفی شتابگیری دانشکده‌های تربیت بدنی دانشگاه‌های دولتی به سمت دانشگاه‌های نسل چهار

مهریه پناهی؛ محمود گودرزی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 12، شماره 2 ، مهر 1402، ، صفحه 1-14

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.61517.3597

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل شتابگیری دانشکده های تربیت بدنی به سمت دانشگاه های نسل چهار براساس مدل استراوس و کوربین بود. روش پژوهش کیفی و برخاسته از داده ها (مطالعه مقالات و اسناد و مدارک و مصاحبه هدفمند به روش گلوله برفی ) و استفاده از روش دلفی بوده است. جامعه آماری در این پژوهش اساتید مدیریت ورزشی، دارای سابقه اجرایی، علمی و پژوهشی ...  بیشتر

طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران

علی حسین نژاد اصل؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 121-134

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.49738.3097

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر ، طراحی مدل مدیریت عملکرد فدراسیون ورزش دانش آموزی ایران بود . این پژوهش کاربردی با روش کیفی و با رویکرد استقرایی و از طریق مصاحبه تا اشباع نظری با خبرگان انجام گرفته است . داده های حاصل از مصاحبه با استفاده از نرم افزار maxqda12 و روش تحلیل مضمونی ، تجزیه و تحلیل گردیدند . در سه مرحله کدگذاری توصیفی ، کدگذاری تفسیری و یکپارچه ...  بیشتر

ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران

عصمت همتی؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ محمد خبیری

دوره 6، شماره 4 ، فروردین 1397، ، صفحه 61-71

چکیده
  هدف از این تحقیق ارائه مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران بود. روش تحقیق «توصیفی-تحلیلی» و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران زن شاغل در سازمان ورزش شهرداری استان تهران بودند. در این تحقیق با توجه به‏محدود بودن حجم جامعه، تمام جامعه آماری (130n=) به روش نمونه­گیری ...  بیشتر

ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379

سید اسفندیار موسوی؛ مجید جلالی فراهانی؛ کیوان مرادیان

دوره 5، شماره 4 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 11-20

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379 است. روش پژوهش این تحقیق تحلیل استنادی می‌باشد. جامعۀ آماری تحقیق حاضر، تمام مقالات حوزه بازاریابی ورزشی در 10 نشریه تربیت بدنی و علوم ورزشی در طی 13 سال و نمونه آماری برابر جامعه است. ...  بیشتر

رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل

آرمین فعال؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مجید جلالی فراهانی

دوره 5، شماره 3 ، اسفند 1395، ، صفحه 37-45

چکیده
  هدف اصلی این تحقیق بررسی و شناخت رابطه اعتماد سازمانی و مولفه های آن با بهره وری نیروی انسانی به عنوان یکی از عوامل مؤثر بر آن بود که در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل مورد ارزیابی قرار گرفت. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی اجرا گردید. جامعه آماری مورد نظر در این تحقیق، تمامی کارمندان اداره و ادارات کل ورزش و ...  بیشتر

تاثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در خدمات ورزشی

مجید جلالی فراهانی

دوره 2، شماره 2 ، آذر 1392، ، صفحه 11-20

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی تأثیر عناصر آمیخته بازاریابی منتخب بر ارزش ویژه برند بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان مرکز موج‌های آبی بودند که تعداد 262 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه‌های قیمت، تصویر مرکز خدماتی، تبلیغات و ترویج فروش یو، دانتو و لی (2000) و ارزش ویژه ...  بیشتر