با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش وفاداری نگرشی در رابطة علّی زیباشناختی مجموعه های ورزشی با وفاداری رفتاری تماشاگران لیگ برتر والیبال ایران

بهنام کوهی کمالی دهکردی؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ نجف آقایی

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 11-22

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7387

چکیده
  روش تحقیق حاضر همبستگی و از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری این تحقیق کلیه تماشاگران لیگ برتر والیبال در سال 1395 بود. حجم نمونه براساس فرمول کوکران برای جامعه نامعلوم 384 نفر برآورد شد. به منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه وفاداری نگرشی و رفتاری ماهونی (2000) و پرسشنامه زیباشناختی اماکن ورزشی سلیمانی (1389) استفاده شد. روایی و پایایی (برای ...  بیشتر

عوامل مؤثر بر توسعۀ گردشگری ورزشی با تأکید بر جاذبه‏‏های طبیعی ورزشی استان البرز

نگار امین رستمکلایی؛ حسین پورسلطانی زرندی

دوره 8، شماره 2 ، مهر 1398، ، صفحه 109-116

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.6456

چکیده
  هدف تحقیق حاضر اولویت‏بندی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری ورزشی استان البرز، با تأکید بر جاذبه‏های طبیعی- ورزشی  می‏باشد. نمونه آماری این تحقیق برابر با جامعه آماری (75N=) و شامل سه گروه از کارشناسان ورزشی )40 (n= ،کارشناسان آژانس‏های مسافرتی (20n=) و کارشناسان سازمان میراث فرهنگی و گردشگری (15n=) استان البرز بود. جهت جمع‏آوری اطلاعات ...  بیشتر

ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان: نقش میانجی عدالت سازمانی

الهام مرادی؛ علی محمد صفانیا؛ حسین پورسلطانی زرندی

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 99-108

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.38755.2656

چکیده
  رفتار شهروندی سازمانی عاملی است که می‌تواند منجر به ارتقاء کارایی سازمانی، نوآوری سازمانی و مزیت رقابتی شود. از این رو، هدف از انجام پژوهش حاضر، آزمون مدل مفهومی نقش میانجی عدالت سازمانی در ارتباط علی ابعاد سکوت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خوزستان بود. جامعه ی آماری در پژوهش حاضر، تمام کارکنان ...  بیشتر

اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی

احمد تاری وردی؛ حسین پورسلطان زرندی؛ حسین کردلو

دوره 6، شماره 4 ، فروردین 1397، ، صفحه 105-112

چکیده
  دف از انجام این پژوهش، اعتباریابی پرسش­نامه عوامل بازاریابی مؤثر بر تصمیم گیری مشتریان در باشگاه­های ورزشی با رویکرد آمیخته بازاریابی بود. جامعه آماری این پژوهش را کلیۀ مشتریان مرد باشگاه‏های ورزشی (آمادگی جسمانی و بدنسازی) شهر قزوین (1500=N) تشکیل ‏دادند. با استفاده از جدول مورگان نمونه آماری برابر با 250 نفر برآورد گردید که به ...  بیشتر

اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان

ابوالفضل فراهانی؛ صدیقه اسلامی؛ حسین پورسلطان زرندی

دوره 6، شماره 2 ، آذر 1396، ، صفحه 107-113

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، اولویت بندی سهم عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری ورزشی از دیدگاه کارشناسان و محققان بوده است. روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و از لحاظ هدف کاربردی می­باشد و به صورت میدانی اجرا شده است. جامعه آماری این تحقیق شامل محققان و کارشناسان حوزه اشتغال و گردشگری می­باشند. روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای بوده است. حجم تقریبی ...  بیشتر

نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهرستان زنجان بر‌اساس الگوی AIDA

اسماعیل دولت یاری؛ حسین پور سلطانی زرندی؛ حمید قاسمی

دوره 4، شماره 3 ، اسفند 1394، ، صفحه 107-122

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، بررسی نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهرستان زنجان بر‌اساس الگوی AIDA ‌است. روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی که به شکل میدانی به اجرا در آمده و جامعة آماری آن را همة تکواندو‌کاران پسر شهرستان زنجان(12- 18 سال) در سال 93 تشکیل می‌دادند که تعداد آن‌ها 360 نفر بود. حجم نمونه آن نیز طبق جدول مورگان 186 نفر ...  بیشتر