با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تعیین و مقایسه علل تمایل مشتریان به خرید کالاهای ورزشی خارجی از دیدگاه تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان

رضا صادقی؛ سارا کشکر؛ حمید قاسمی؛ غلامعلی کارگر

دوره 2، شماره 2 ، آذر 1392، ، صفحه 21-32

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر مقایسه دیدگاه تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف کنندگان کالاهای ورزشی خارجی در رابطه با دلایل گرایش به خرید و مصرف کالاهای ورزشی خارجی و سپس رتبه بندی مهمترین دلایل از دیدگاه این سه گروه است. تحقیق حاضر از نظر هدف پژوهش، کاربردی، از نظر استراتژی توصیفی و از نوع مقایسه ای و از نظر چگونگی جمع آوری داده ها از نوع تحقیقات ...  بیشتر