با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بخش‌بندی بازار خدمات مجموعه‌های ورزشی بخش خصوصی مبتنی بر کیفیت ادراک شده مشتریان

ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفر آبادی؛ عالیه مسکین

دوره 2، شماره 4 ، اردیبهشت 1393، ، صفحه 128-144

چکیده
  مراکز خدمات دهی در حوزه ورزش زمانی می‌توانند بهره‌وری بالایی داشته باشند که ارائه خدمات آنان ضمن انطباق با نیازهای مشتریان، از بهره‌وری سازمانی مناسبی نیز برخوردار باشد. هدف از انجام این تحقیق بخش‌بندی بازار خدمات مجموعه‌های ورزشی بخش خصوصی، مبتنی بر کیفیت ادراک شده مشتریان بوده است. تحقیق حاضر به‌روش توصیفی- پیمایشی انجام شد. ...  بیشتر