با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
شناسایی عوامل مؤثر بر ورود ورزشکاران به دنیای سیاست

مهدی علی یاری؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ حبیب هنری؛ غلامعلی کارگر؛ جواد شهلایی

دوره 12، شماره 1 ، تیر 1402، ، صفحه 1-10

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.9936

چکیده
  چکیدههدف از تحقیق حاضر شناسایی عوامل موثر بر ورود ورزشکاران به دنیای سیاست بود. تحقیق به شیوه کیفی و با رویکرد تحلیل تماتیک انجام شد. شرکت‌‌کنندگان در مصاحبه از طریق نمونه‌‌گیری هدفمند انتخاب شدند. مصاحبه‌‌شوندگان متشکل از کلیه صاحب‌‌نظران با سابقه علمی (اساتید رشته مدیریت ورزشی)، اجرایی (مدیران و کارشناسان ورزشی صاحب‌‌نظر) ...  بیشتر

تعیین تاثیرآموزش و کارگروهی با نقش میانجی‌گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب (معادلات ساختاری)

مرتضی مطهری؛ حبیب هنری؛ ندا حشمت؛ فرشته بریونی

دوره 11، شماره 3 ، دی 1401، ، صفحه 71-85

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.9944

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین تأثیر تعیین تاثیر آموزش و کارگروهی با نقش میانجی­گر تعهد سازمانی بر توانمند سازی جهت پیش بینی عملکرد شغلی کارکنان فدراسیون های ورزشی منتخب و طراحی مدل آن انجام گرفت. روش تحقیق حاضر بر مبنای پاردایم از نوع تحقیقات فرا اثبات­گرا، از لحاظ استراتژی توصیفی-پیمایشی و از لحاظ شکل فرضیات به صورت علی می باشد. جامعه ...  بیشتر

تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری؛ محسن لقمانی

دوره 5، شماره 3 ، اسفند 1395، ، صفحه 11-23

چکیده
  هنرآفرینی شغل بر خلاف طراحی شغل فرایندی کارمندمحور است که با توجه به تفاوت‌های فردی در محیط سازمان اتفاق می‌افتد و می-تواند پیامدهای سازمانی مانند چابکی را به همراه بیاورد. به همین دلیل پژوهش حاضر با هدف تحلیل اثر ابعاد هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان طراحی شده است. تعداد 191 کارشناس و مدیر ستادی وزارتخانه به صورت ...  بیشتر

اثر حمایت مالی بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری مهرام ( مطالعه موردی: تماشاچیان مسابقات تیم بسکتبال مهرام)

طاهره سیفی؛ نوشین اصفهانی؛ حبیب هنری

دوره 4، شماره 2 ، آذر 1394، ، صفحه 87-101

چکیده
  محیط ورزش مناسب‌ترین محیط برای تبلیغ کالا و خدمات می‌باشد. ورزش از‌یک طرف مخاطبین زیادی دارد و از طرف دیگر رسانه‌های مختلف بسیار علاقمندند که در حیطه‌ی ورزش فعالیت نمایند. به همین علت سرمایه‌گذاران زیادی علاقه‌مند به حضور در این محیط هستند اما اینکه آیا این فعالیت اثر بخش بوده است یا نه، سوالی است که پاسخ‌گویی آن باعث استمرار ...  بیشتر