با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT

معصومه حسینی؛ لیلا قربانی قهفرخی

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 67-74

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.38686.2652

چکیده
  ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOTچکیدههدف پژوهش حاضر ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی در شهر تهران بر اساس مدل SWOT وارائه و تدوین راهبردهای مناسب بازاریابی کالاهای ورزشی برای بخش بازاریابی وزارت ورزش و جوانان می باشد. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است، از بین کلیه فروشندگان، بازاریابان و مدیران باشگاه ...  بیشتر

مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان

مونا گلنبی؛ معصومه حسینی؛ مرتضی رضایی صوفی

دوره 6، شماره 4 ، فروردین 1397، ، صفحه 72-82

چکیده
  فعالیت‏‌های ورزشی برای عموم (به ویژه بانوان) لازم، مفید و ارزشمند است. همچنین رسانه‏‌ها از جایگاه ویژه­ای در توسعه فرهنگ ورزش در جامعه برخوردار هستند. هدف از انجام این تحقیق مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان است. جامعه آماری شامل مسئولان ورزش بانوان به تعداد 61 نفر و ...  بیشتر

موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش

سودابه فولادی حیدرلو؛ معصومه حسینی؛ حسن قره خانی

دوره 5، شماره 2 ، آبان 1395، ، صفحه 87-95

چکیده
  چکیده : تحقیق حاضر به دنبال بررسی موانع خلاقیت در بین کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بود. تحقیق، از نوع توصیفی- پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد.جامعه آماری شامل کلیه کارکنان(N=41) اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بود که همه آنها به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند(سرشماری). گردآوری اطلاعات از طریق پرسشنامه استاندارد ...  بیشتر