با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ علی افروزه؛ محمد صادق افروزه

دوره 10، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 23-34

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.8178

چکیده
  امروزه با رشد تعداد خدمات و همچنین افزایش دسترسی به اطلاعات و کانل‌های توزیع، ‌مشتریان نسبت به گذشته انعطاف بیشتری در تصمیم‌گیری‌هایشان پیدا کرده‌اند. با توجه به رقابت شدید در صنایع خدماتی از جمله باشگاه‌های بدنسازی و تناسب اندام، مدیران این باشگاه‌ها نیاز دائمی به رویکردهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتری در این حوزه دارند. لذا هدف ...  بیشتر

طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد با استفاده از دیدگاه علمی

سید محمد حسین رضوی؛ سید محمد نیازی؛ محمد رضا برومند دولق

دوره 3، شماره 1 ، شهریور 1393، ، صفحه 49-60

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش، طراحی و تدوین راهبرد توسعة ورزش همگانی شهر مشهد است. جامعه آماری شامل تمامی اعضای هیات علمی دانشگاه های شهر مشهد بود(42مرد و 28 زن)، با توجه به کوچک بودن جامعه آماری همگی به عنوان نمونة آماری پژوهش، در نظر گرفته شدند. ابزار جمع آوری داده ها، پرسشنامة محقق ساخته بود که روایی آن توسط چند تن از استادان صاحبنظر و پایایی ...  بیشتر