با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر خوشنامی تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران

حسین بخشنده؛ مجید جلالی فراهانی؛ سید نصرالله سجادی

دوره 4، شماره 4 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 25-33

چکیده
  هدف این تحقیق بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر خوشنامی تیم­های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران است. جامعه پژوهش را هواداران سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی تشکیل می­دهد. حجم نمونه با استفاده از فرمول تعیین حجم نمونه برای جامعه نامحدود 384 نفر به دست آمد. ابزار جمع­آوری داده­ها، پرسشنامه محقق ساخته مسئولیت اجتماعی باشگاه ...  بیشتر