با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بررسی تجارب مشتریان و رضایتمندی از خدمات کلوپ های ورزش های آبی

حسین رجبی؛ رسول طریقی؛ مهران میزانی

دوره 4، شماره 3 ، اسفند 1394، ، صفحه 67-78

چکیده
  چکیدههدف از انجام این پژوهش، بررسی تجارب مشتریان از خدمات کلوپ های ورزش های آبی جزیره کیش بود. پژوهش حاضر، از نوع همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی می باشد. پرسش نامه ای محقق ساخته طراحی و روایی آن توسط متخصصان و استادان دانشگاه تأیید شد. پایایی آن نیز با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به دست آمد. از میان 385 پرسش نامه ای که توزیع شد، 350 پرسش ...  بیشتر