با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
ارائه مدل معادلات ساختاری عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی

سمیه محمدی؛ طهمورث نورایی؛ اسماعیل شریفیان

دوره 4، شماره 4 ، اردیبهشت 1395، ، صفحه 43-54

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر ارائه مدل معادلات ساختاری عوامل تأثیرگذار بر توسعه خرید اینترنتی کالاهای ورزشی است. روش تحقیق از نوع پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی بود. جامعه آماری این پژوهش استادان و دانشجویان ارشد و دکترای تربیت بدنی (3196N=) دانشگاه­های دولتی سراسر کشور بودند؛ که تعداد 436 نفر با روش نمونه­گیری خوشه­ای غیرتصادفی انتخاب شدند. ...  بیشتر