با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های تولیدی ورزشی بر وفاداری عوامل توزیع

سمیه خلیلی؛ طهمورث نورایی؛ اسماعیل شریفیان

دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 101-114

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی تأثیر مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت های ورزشی بر وفاداری مشتریان، با استفاده از هرم کارول (1991) بود. روش پژوهش، از نوع پیمایشی بود که جامعۀ آماری آن را  کلیه فروشندگان لوازم و وسایل ورزشی در سراسر کشور تشکیل می دادند؛ نمونه گیری به روش خوشه ای چند مرحله ای (هدفمند) و در ده استان کشور انجام گرفت. از هر ده استان یک شهر ...  بیشتر