با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهرستان زنجان بر‌اساس الگوی AIDA

اسماعیل دولت یاری؛ حسین پور سلطانی زرندی؛ حمید قاسمی

دوره 4، شماره 3 ، اسفند 1394، ، صفحه 107-122

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، بررسی نقش تبلیغات بر جذب نوجوانان پسر به مدارس تکواندوی شهرستان زنجان بر‌اساس الگوی AIDA ‌است. روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی که به شکل میدانی به اجرا در آمده و جامعة آماری آن را همة تکواندو‌کاران پسر شهرستان زنجان(12- 18 سال) در سال 93 تشکیل می‌دادند که تعداد آن‌ها 360 نفر بود. حجم نمونه آن نیز طبق جدول مورگان 186 نفر ...  بیشتر