با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تعیین ویژگی‌های برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه ورزشکاران ایرانی و خارجی

ایمان رحیمی؛ سمانه سادات آرامون

دوره 7، شماره 1 ، تیر 1397، ، صفحه 69-75

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش تعیین ویژگی‏های برند انسانی و جایگاه اخلاقی آن در ورزش از دیدگاه دو گروه ورزشکاران ایرانی و خارجی می­باشد. روش پژوهش حاضر از نوع توصیفی است جامعه آماری این پژوهش را ورزشکاران ایرانی و خارجی رشته واترپلوی شرکت­کننده در دهمین دوره رقابت­های واترپلوی باشگاه­های آسیا تشکیل می­دادند (198N=). یافته­های تحقیق ...  بیشتر