با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بازاریابی ورزشی
شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی (مطالعه موردی: ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی)

داریوش معرفت؛ اکبر فریدفتحی؛ مریم فریدفتحی

دوره 12، شماره 4 ، فروردین 1403، ، صفحه 43-52

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.67006.3750

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر ترویج تصویر برند شخصی در بین ورزشکاران قهرمان استان آذربایجان شرقی انجام گرفت. پژوهش به لحاظ هدف از تحقیقات کاربردی و به لحاظ روش اجرا از نوع تحقیقات توصیفی – تحلیلی می‌باشد. ابزار تحقیق پرسشنامه محقق ساخته می‌باشد که با بررسی متون علمی و چند مصاحبه اولیه با پیشکسوتان و متخصصان ...  بیشتر

بررسی اثر تحریم بر تجارت ایران و شرکای عمده تجاری در صنعت ورزشی: رهیافت حداقل مربعات کاملا اصلاح شده

محمدرسول خدادادی؛ مریم فریدفتحی؛ سارا معصوم زاده

دوره 7، شماره 1 ، تیر 1397، ، صفحه 23-32

چکیده
  تجارت ابزاری مهم برای کشورها به شمار می‌رود تا از این طریق درآمدهای ارزی کسب کنند. هدف اصلی این مطالعه اثر تحریم‌های اقتصادی بر تجارت دو جانبه ایران با شرکای عمده تجاری در صنعت ورزش و  پیش‌بینی وضعیت اقتصاد در دوران پساتحریم می‌باشد. به منظور انجام بررسی از روش FM-OLS استفاده شده ‌است. کشورهادر دو گروه انتخاب شده است؛ برای گروه اول؛ ...  بیشتر