با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام(

ولی محمد درینی؛ محمد تابان؛ احسان نامدار جویمی؛ علیرضا احمدی زاده

دوره 5، شماره 4 ، اردیبهشت 1396، ، صفحه 87-99

چکیده
  هدف پژوهش پاسخگویی به این سؤال است که تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی چه رابطه‌ای باارزش خرید مشتریان دارد؟ روش: پژوهش از جهت هدف، کاربردی و ازنظر ماهیت، توصیفی و ازنظر روش، پیمایشی می‌باشد. با توجه به اینکه حجم جامعه نامشخص است، تعداد نمونه با استفاده از جدول کرجسی - مورگان بالغ‌بر 382 نفر می‌باشد. (آلفای کرون باخ، کل رابطه ...  بیشتر