با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
طراحی و ارائه مدل ساختاری مناسب برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران: تحلیل مالتی‌متد

فاطمه عبدوی؛ یعقوب بدری آذرین؛ سالواتور سین سیمینیو؛ مجاهد فیشنه؛ سجاد پاشایی

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 41-56

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7386

چکیده
  پژهش حاضر با هدف طراحی و ارائه مدل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان در بخش خدمات اماکن ورزشی ایران انجام شد. این پژوهش به لحاظ طرح پژوهش یک پژوهش مالتی‌متد می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش را خبرگان(13 نفر) و مشتریان اماکن ورزشی (384 نفر) تشکیل دادند. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها در دو بخش کمی و کیفی انجام گرفت. برای جمع‌آوری داده‌های موردنیاز ...  بیشتر

مدل سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعۀ پایدار اماکن ورزشی بر محیط شهری

محمدرسول خدادادی؛ فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی

دوره 7، شماره 3 ، اسفند 1397، ، صفحه 113-125

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.36032.2534

چکیده
  هدف از انجام پژوهش، مدل‏سازی ساختاری در تبیین مؤلفه‌های توسعه پایدار اماکن ورزشی (اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی) بر محیط شهری بود. جامعۀ آماری پژوهش را 650 نفر از ساکنان اطراف ورزشگاه تختی، نیروهای انتظامی، نیروهای شهرداری مستقر در اطراف ورزشگاه و مسئولین ورزشگاه تشکیل داده‏اند. حجم نمونه از طریق روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای ...  بیشتر

تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران

وحید حافظی؛ فاطمه عبدوی عبدوی؛ سجاد پاشایی؛ محمد رسول خدادادی

دوره 6، شماره 2 ، آذر 1396، ، صفحه 81-88

چکیده
  در ابتدای هزاره سوم، جهان ورزش دوران جدیدی را تجربه می‌کند. تحولات سریع و گسترده در تمام ابعاد ورزشی، استفاده از شیوه‌ها و فنون بازاریابی را در ورزش مورد توجه قرار داده است. امروزه در بین رشته‌های ورزشی فوتبال با پشت سر گذاشتن تغییرهای فراوان، از حالت ورزش ساده به یک تجارت مبدل شده و خود را در کنار سایر صنایع و حرفه‌های موجود مطرح ...  بیشتر