دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = %D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87 %D9%82%D9%88%D8%A7%D9%85%DB%8C
تعداد مقالات: 1
تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان
دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 61-71