با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بازاریابی ورزشی
سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی

احمد فلاحی؛ جبار سیف پناهی شعبانی؛ امین پورنقی

دوره 11، شماره 3 ، دی 1401، ، صفحه 33-50

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.9777

چکیده
  هدف از این پژوهش شناسایی سبک‌های تصمیم‌گیری مصرف‌کننده در خرید آنلاین کالاهای ورزشی می‌باشد. با استفاده از روش پژوهش آمیخته اکتشافی (کیفی-کمی) داده‌ها جمع‌آوری و تحلیل گردید. بخش کیفی از طریق تحلیل یافته‌های حاصل از مصاحبه و بخش کمی از طریق تحلیل عاملی تأییدی مرتبه دوم انجام شد. نمونه‌گیری در بخش کیفی پژوهش به صورت هدفمند و از ...  بیشتر

مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب

ابوالفضل فراهانی؛ امین پورنقی؛ غدیر مهدوی کلیشمی

دوره 6، شماره 4 ، فروردین 1397، ، صفحه 47-60

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب انجام شد. روش تحقیق به لحاظ هدف تحقیق از دسته تحقیقات کاربردی و از لحاظ روش اجرا نیز در دسته تحقیقات کیفی بود. تجزیه و تحلیل داده‌‍‌ها از طریق خلاصه، جمع‏بندی و تفسیر به شکل استنتاجی و از طریق تحلیل ساختاری و با استفاده از نرم‌افزار اطلس تی[1] ...  بیشتر