با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران

لیلا ایزدپرست؛ محمدرضا اسماعیلی؛ جاسم منوچهری

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 11-20

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.43284.2832

چکیده
  هدف تحقیق بررسی نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه (IMC) در رفتار خرید مصرف کنندگان کتاب های ورزشی در ایران بود. تحقیق حاضر جزو تحقیق‌های توصیفی ـ همبستگی است . جامعه آماری شامل کلیه ناشران، فروشندگان و خریداران کتاب های ورزشی بود. ابزار تحقیق دو پرسشنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه دانکن (2005) و رفتار مصرف‌کننده لرمن (2006) بود. روایی صوری ...  بیشتر