با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تاثیر خلق تجربه از طریق محرک‌های حسی در باشگاه‌های بدن‌سازی بر ارزش درک شده، قدرت برند و تبلیغات دهان به دهان مشتریان

محمد پورکیانی؛ محمدرضا برومند؛ علی افروزه؛ محمد صادق افروزه

دوره 10، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 23-34

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.8178

چکیده
  امروزه با رشد تعداد خدمات و همچنین افزایش دسترسی به اطلاعات و کانل‌های توزیع، ‌مشتریان نسبت به گذشته انعطاف بیشتری در تصمیم‌گیری‌هایشان پیدا کرده‌اند. با توجه به رقابت شدید در صنایع خدماتی از جمله باشگاه‌های بدنسازی و تناسب اندام، مدیران این باشگاه‌ها نیاز دائمی به رویکردهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتری در این حوزه دارند. لذا هدف ...  بیشتر

طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده تماشاگران لیگ فوتبال (مطالعه موردی: تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز)

شهرام نظری؛ نشمین صمدی؛ بهزاد دیوکان

دوره 7، شماره 3 ، اسفند 1397، ، صفحه 11-20

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.37987.2616

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل رفتار خرید مصرف­کننده تماشاگران لیگ فوتبال، مطالعه موردی تماشاگران باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتور سازی بود. این تحقیق از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است به لحاظ گردآوری داده­ها، توصیفی همبستگی می­باشد و جامعه مورد مطالعه در این پژوهش کلیۀ هواداران تیم تراکتورسازی تبریز در سال 1396  بودند. در این ...  بیشتر