با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بررسی تأثیر نام تجاری تیم‌های موفق بر میزان وفاداری هواداران در لیگ برتر فوتبال ایران

محمد احسانی؛ وجیهه جوانی

دوره 1، شماره 2 ، آبان 1391، ، صفحه 89-98

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر، بررسی تاثیر نام تجاری تیم های موفق فوتبال بر میزان وفادارای هواداران در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود.  بنابراین این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش پیمایشی است که در آن 384 نفر از هواداران چهار تیم صدر جدول لیگ برتر ایران در نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در سال 1388-1389 مورد بررسی قرار گرفتند.. ابزار ...  بیشتر