با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تدوین نظام نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جهموری اسلامی ایران

فرزین مرادیان فارسانی؛ طاهره ازمشا؛ عبدالرحمن مهدی پور؛ سیدحسین مرعشیان

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 57-68

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.5845

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، تدوین نظام‏نامه اخلاقی ورزشکاران فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران است. جامعه آماری تحقیق را اعضای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی، کشتی‏گیران استان‏های صاحب سبک، اعضای فدراسیون و پیشکسوتان کشتی تشکیل داده‏اند که نمونه آماری از روش هدفمند و در دسترس برابر با 117 نفر می‏باشد. ابزار اندازه‏گیری پرسش‏نامه ...  بیشتر

کاربرد تصویر در تبلیغات ورزشی از دیدگاه نشانه معنا‏شناسی: مطالعه موردی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران

علی کریمی فیروزجایی؛ هانیه یارمند

دوره 7، شماره 1 ، تیر 1397، ، صفحه 89-103

چکیده
  در این تحقیق به تحلیل نشانه‏شناختی تبلیغات فدراسیون کشتی و کاربرد تصاویر در تبلیغات پرداخته شده است. هدف این پژوهش، تحلیل فرآیندهای معناسازی و روشن ساختن این نکته است که چگونه تصاویر تبلیغی ورزش در فرآیند تولید معنا ایفای نقش نموده‏اند و مشخص نمودن این‏که آیا این تصاویر در سطح یک نمایه باقی مانده‏اند یا به سطح گفتمانی نیز می‏رسند. ...  بیشتر

طراحی و تبیین مدل اجرایی استراتژی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد BSC

عبدالمهدی نصیرزاده؛ محمود گودرزی؛ ابوالفضل فراهانی

دوره 1، شماره 4 ، فروردین 1392، ، صفحه 31-42

چکیده
  هدف از انجام پژوهش طراحی و تدوین مدل اجرای استراتژی فدراسیون با رویکرد BSC بود. جامعه آماری پژوهش 90 نفر از اعضای مجمع عمومی فدراسیون ،‌متخصصین و خبرگان آشنا به امور فدراسیون بودند که از بین آنها برای بخش کمی 79 نفر و در بخش کیفی 11 نفر به طور هدفمند برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای گردآوری اطلاعت مورد نیاز در بخش کمی از پرسشنامه محقق ...  بیشتر