با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه

آیه ریزوندی؛ فرشاد تجاری؛ محمد رضا اسماعیلی

دوره 6، شماره 3 ، بهمن 1396، ، صفحه 63-74

چکیده
  هدف پژوهش حاضر آزمون مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد یررسی ارتباط علّی ماهیّت باشگاه و گرایش به کارآفرینی و بازار با عملکرد در مدیران باشگاه‏های ورزشی شهر تهران بوده است. روش تحقیق حاضر توصیفی - همبستگی است. جامعه آماری تحقیق، شامل1280 نفر از کلیه آقایان و بانوان که در سال 1394 در شهر تهران مدیر باشگاه بودند، تشکیل شد. در این تحقیق ...  بیشتر