با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

احسان ططری؛ محمد احسانی؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ هاشم کوزه چیان

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 87-98

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.37234.2582

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل مشارکت در ورزش‌های تفریحی با رویکرد بازاریابی اجتماعی بود. نمونه آماری تحقیق حاضر را تمامی هیئت‌های ورزش همگانی و سازمان ورزش شهرداری‌های مراکز استان‌ها تشکیل می‌دادند. روش نمونه گیری با استفاده از جدول مورگان صورت گرفت که با توجه به تعداد فراوان اعضای هیئت‌های ورزشی و ورزش شهرداری‌ها تعداد 385 نفر ...  بیشتر

مطالعۀ برنامه‌ ترویج ورزش و فعالیت‌بدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی

زهرا صفاری؛ ژاله معماری؛ مهسا سعادتی

دوره 7، شماره 3 ، اسفند 1397، ، صفحه 97-111

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.39575.2679

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق، مطالعۀ برنامه‏های ترویج ورزش و فعالیت‏بدنی در مدارس ابتدایی با رویکرد بازاریابی اجتماعی و ارائه یک مقیاس ارزیابی بود. جامعة آماری تحقیق شامل کلیۀ دانش‏آموزان دختر و پسر دورة دوم ابتدایی مدارس دولتی مناطق 19 گانۀ شهر تهران بودند که داده‏ها از نمونه‏ای متشکل از 1140 دانش‏آموز با روش نمونه‏گیری طبقه‏ای ...  بیشتر