با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
کاربرد ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک (تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی (مطالعه موردی: استخرهای شنا)

داود مودی؛ مهدی طالب پور

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 57-66

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.39883.2693

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی ماتریس ارزیابی اقدام و موقعیت استراتژیک )تحلیلSPACE) در کسب و کارهای ورزشی استان خراسان جنوبی بود. روش تحقیق برحسب نحوة گردآوری اطلاعات، روش تحقیق آمیخته (کیفی – کمی) و بر مبنای هدف، از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری پژوهش شامل 48 نفر از مدیران استخرهای شنای استان خراسان جنوبی بودند.. ابزار پژوهش براساس ...  بیشتر