با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOT

معصومه حسینی؛ لیلا قربانی قهفرخی

دوره 7، شماره 4 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 67-74

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.38686.2652

چکیده
  ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی شهر تهران بر اساس مدل AHA و SWOTچکیدههدف پژوهش حاضر ارزیابی بازاریابی کالاهای ورزشی در شهر تهران بر اساس مدل SWOT وارائه و تدوین راهبردهای مناسب بازاریابی کالاهای ورزشی برای بخش بازاریابی وزارت ورزش و جوانان می باشد. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی است، از بین کلیه فروشندگان، بازاریابان و مدیران باشگاه ...  بیشتر