با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام

شیرین زردشتیان

دوره 9، شماره 3 ، بهمن 1399، ، صفحه 23-40

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.7388

چکیده
  هدف این تحقیق طراحی مدل عوامل استراتژیک موثر در جذب و گسترش حامیان مالی در ورزش‌های همگانی و قهرمانی استان ایلام بود. تحقیق حاضر ترکیبی از نوع متوالی-اکتشافی است.جامعه‌آماری در مرحله کیفی،صاحب‌نظران به تعداد 16 نفر و در مرحله کمی نیز 121 نفر از این صاحبنظران بود. ابزار‌اندازه‌گیری در بخش کیفی مصاحبه نیمه-ساخت‌یافته و در بخش کمی پرسشنامه ...  بیشتر

تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام

میترا محمدی؛ محمدامین صیادی؛ میرحسن سیدعامری

دوره 5، شماره 1 ، شهریور 1395، ، صفحه 23-33

چکیده
  هدف از این پژوهش، تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام می‌باشد. پژوهش حاضر یک پژوهش توصیفی مبتنی بر روش همبستگی با استفاده از انتخاب نمونه است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه کارکنان رسمی و قراردادی و پیمانی اداره کل ورزش و جوانان شهرستان ایلام می‌باشد که در سال 1392 براساس ...  بیشتر