با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی

محمد دهشتی؛ حسین علی محمدی؛ جواد ادبی فیروزجاه

دوره 10، شماره 3 ، اسفند 1400، ، صفحه 23-34

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.8531

چکیده
  علایق روزافزون به بازاریابی از طریق رسانه‌های اجتماعی در صنعت ورزش بخصوص در بین مجموعه‌های تفریحی ورزشی، موجب شد تا این پژوهش با هدف نفش بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی را با رویکرد استفاده و رضایتمندی مورد بررسی قرار دهد .به منظور گردآوری داده‌ها، پرسش‌نامه پژوهش بین 393 نفر از مشتریان ...  بیشتر

ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران

ذبیح اله نقی لو؛ مهرعلی همتی نژاد؛ مهدی نادری نسب

دوره 9، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 11-24

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.7093

چکیده
  چکیدهپزوهش حاضر در صدد ارائه چارچوب مفهومی رقابت‌پذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران بود. روش تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل سیستماتیک می‌باشد. جامعه آماری پژوهش شامل جامعه انسانی (مدیران و کارشناسان باشگاه‌های خدماتی، اساتید دانشگاه با تخصص بازاریابی ورزشی) و جامعه اطلاعاتی (منابع علمی، اسنادی و کتابخانه‌ای با موضوع رقابت‌پذیری) ...  بیشتر

تحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرف‌کننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)

محسن بهنام؛ طناز طوسی

دوره 2، شماره 3 ، اسفند 1392، ، صفحه 47-60

چکیده
  هدف از این پژوهش طراحی مدل پاسخ‌های مصرف‌کنندگان خدمات ورزشی به تبلیغات عاطفی بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق دانشجویان دانشگاه تهران بودند که نمونه آماری با استفاده از روش نمونه‌گیری طبقه‌ای 440 نفر انتخاب شد. برای جمع‌آوری داده ها از پرسشنامه‌های نگرش به تبلیغ ولز و همکاران (1971)، انگیختگی ...  بیشتر