دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = خدمات ورزشی
تعداد مقالات: 3
نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی براساس تئوری استفاده و رضایت مندی
دوره 10، شماره 3 ، اسفند 1400، ، صفحه 23-34
چکیده
علایق روزافزون به بازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی در صنعت ورزش بخصوص در بین مجموعههای تفریحی ورزشی، موجب شد تا این پژوهش با هدف نفش بازاریابی رسانههای اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری مشتریان مراکز تفریحی ورزشی را با رویکرد استفاده و رضایتمندی مورد بررسی قرار دهد .به منظور گردآوری دادهها، پرسشنامه پژوهش بین 393 نفر از مشتریان ... بیشترارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران
دوره 9، شماره 1 ، شهریور 1399، ، صفحه 11-24
چکیده
چکیدهپزوهش حاضر در صدد ارائه چارچوب مفهومی رقابتپذیری در صنعت خدمات ورزشی ایران بود. روش تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل سیستماتیک میباشد. جامعه آماری پژوهش شامل جامعه انسانی (مدیران و کارشناسان باشگاههای خدماتی، اساتید دانشگاه با تخصص بازاریابی ورزشی) و جامعه اطلاعاتی (منابع علمی، اسنادی و کتابخانهای با موضوع رقابتپذیری) ... بیشترتحلیل رابطه بین لذت، انگیختگی، نگرش به تبلیغ و قصد آینده مصرفکننده در خدمات ورزشی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه تهران)
دوره 2، شماره 3 ، اسفند 1392، ، صفحه 47-60