با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آزادی، رسول رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • آنت، زینب شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

ا

  • ابراهیم‌زاده پزشکی، رضا طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • ابولقاسمی، مهدی طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • اتقیا، ناهید ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 83-91]

  • احمدی، مالک بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]

  • ایزدی، علیرضا تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • اسدزاده، الهام رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • اسگندری دستگیری، سیمین کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]

  • اسگندری دستگیری، سیمین رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]

  • اسلامی، صدیقه تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

  • اسلامی، صدیقه اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • اسماعیلی، محمد رضا آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • افشاری، مصطفی سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

  • امرایی، زینب رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • امیرتاش، علیمحمد کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]

  • امیرتاش، علیمحمد رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]

  • امیر حسینی، سید احسان تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

  • اندام، رضا تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

ب

  • بالانژاد، ایمان شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 39-46]

پ

  • پاشایی، سجاد تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]

  • پورسلطان زرندی، حسین اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • پورسلطان زرندی، حسین اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 105-112]

  • پورنقی، امین مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 47-60]

ت

  • تاری وردی، احمد اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 105-112]

  • تجاری، فرشاد آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • تکلی، همیلا بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

ج

  • جعفری، مهران سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

  • جلالی فراهانی، مجید بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

  • جلالی فراهانی، مجید ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]

  • جمشیدی، امید شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

ح

  • حافظی، وحید تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]

  • حسینی، ابوالحسن تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

  • حسینی، معصومه مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 72-82]

  • حمیدی، مهرزاد تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

خ

  • خبیری، محمد ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]

  • خدادادی، محمد رسول تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]

  • خداداد کاشی، فرهاد ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 93-103]

  • خندان، نیلوفر ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 83-91]

د

  • دانشمندی، حمزه تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

  • دوستی، مرتضی تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

ذ

  • ذاکریان، علیرضا بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

ر

  • ریزوندی، آیه آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • رسولی، رحیم رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • رضایی، شمس الدین طراحی مدل درآمدزایی باشگاه‏های فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]

  • رضایی صوفی، مرتضی تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • رضایی صوفی، مرتضی مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 72-82]

  • رضوی، سید محمد حسین تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

  • رمضانی نژاد، رحیم رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • رمضانی نژاد، رحیم رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

  • روشنی، فاطمه تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

ز

  • زایر، بهنام عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • زارع، علیرضا بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • زلیکانی، محمد سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

  • زند، علیرضا شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

س

  • ستار، نگار نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • سید عامری، میرحسن عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • سید عامری، میر حسن بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]

ش

  • شاه منصوری، عزت اله شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 39-46]

  • شیخی، رضا عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • شیرالی، رضوان بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • شریفی، اعظم رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

  • شریفیان، اسماعیل عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • شعبانی، عباس تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • شعبانی بهار، غلامرضا تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • شفیعی، شهرام رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

ص

  • صائمیان، فاطمه مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

  • صفانیا، علیمحمد کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]

  • صفانیا، علیمحمد رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 19-26]

ط

  • ططری، احسان بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 11-18]

  • ططری، منوچهر رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • ططری، منوچهر ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]

  • ططری، منوچهر بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 11-18]

ع

  • عاشوری، تقی تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

  • عباسی، آیدین عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • عبدوی، فاطمه عبدوی تجزیه تحلیل فاکتورهای اثرگذار با نقش میانجی‌گری نگرش مشتریان بر قصد خرید بلیط الکترونیکی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 81-88]

  • علی دوست قهفرخی، ابراهیم ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]

غ

  • غلامی، علی نقی بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

ف

  • فتحی، فریبرز تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

  • فراهانی، ابوالفضل تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • فراهانی، ابوالفضل اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • فراهانی، ابوالفضل مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 47-60]

  • فرید فتحی، اکبر نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • فرزان، فرزام عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • فیضی، سمیرا تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

ق

  • قاسمی، حمید رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • قاسمی، حمید مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

  • قربانی قهفرخی، لیلا رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • قربانی قهفرخی، لیلا تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

  • قیصری، ناهید تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

  • قلاوند، اکبر بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • قوامی، فاطمه تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

ک

  • کیا، فرخ شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • کاشف، میر محمد بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]

  • کردلو، حسین اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 105-112]

  • کریمی فیروزجایی، علی بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • کریم نیا، الهام ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 93-103]

  • کشاورز، لقمان تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

  • کشکر، سارا نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • کوزه چیان، هاشم طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

گ

  • گلنبی، مونا مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 72-82]

  • گودرزی، محمود تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • گودرزی، مهدی طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]

ل

  • لقمانی، محسن رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • لقمانی، محسن رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

م

  • مالکی نژاد، پوریا طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • مختاری دینانی، مریم طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

  • مختاری دینانی، مریم ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 83-91]

  • میرکاظمی، سیده عذرا نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • معرفت، داریوش بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 27-38]

  • منتظری، امیر تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

  • مهدوی کلیشمی، غدیر مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 47-60]

  • مودی، داوود نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

ن

  • نادری بنی، محمود طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • نظری، رسول تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

  • نظریان مادوانی، عباس طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

و

  • وحدانی، محسن نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • وفایی مقدم، علی سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

ه

  • همتی، عصمت ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 61-71]

  • هنری، حبیب تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • هنرور، افشار بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1397، صفحه 11-18]

ی

  • یوسفی، بهرام رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]