با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آگاهی مشتری بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]

  • آمادگی جسمانی تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 33-40]

  • آمادگی مهارتی تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 33-40]

  • آموزش و پرورش مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 23-36]

  • آموزش و پرورش مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 41-50]

ا

  • اخلاق حرفه‌ای هنجاریابی پرسشنامه اخلاق حرفه‌ای مربیان ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 11-22]

  • اداره کل تربیت بدنی موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 87-95]

  • اداره کل ورزش و جوانان ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]

  • ارتباطات ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]

  • اردبیل رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]

  • ارزش برند ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]

  • ارزش خرید مشتری بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]

  • اسپورت سرو پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]

  • استان ایلام تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]

  • استاندارد سازی استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]

  • اعتبار اعتباریابی ابزار تعیین شایستگی‌های محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 51-60]

  • اعتمادبه‌نفس ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]

  • اعتماد سازمانی رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]

  • امیخته بازاریابی ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]

  • ایمنی بررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 47-54]

ب

  • بازاریابی کمین نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]

  • بازاریابی ورزشی ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 11-20]

  • بازاریابی ورزشی ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]

  • بازدارنده شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]

  • باشگاه پرسپولیس ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]

  • باشگاه‌ ورزشی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 37-46]

  • باشگاه ورزشی خصوصی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]

  • بهره وری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 37-46]

  • بهره وری رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]

پ

  • پایایی استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]

  • پایایی پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]

  • پرداختی ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]

  • پرسشنامه هنجاریابی پرسشنامه اخلاق حرفه‌ای مربیان ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 11-22]

  • پیست اسکی بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیست‌های اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]

ت

  • تاپسیس شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]

  • تأخیر در نشر تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش ‏های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]

  • تحلیل استنادی ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 11-20]

  • تحلیل عاملی اعتباریابی ابزار تعیین شایستگی‌های محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 51-60]

  • تداعی معانی بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]

  • تربیت بدنی مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 41-50]

  • تربیت بدنی ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]

  • تربیت بدنی مدارس مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]

  • ترس از شکست ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]

  • تصویر ذهنی بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]

  • تمایل به ترک باشگاه الگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-125]

  • تهدیدها تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]

  • توانایی ادراک شده ادراک دانش‌آموزان دختر از درس تربیت‌بدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]

  • توسعه تدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]

چ

  • چابکی سازمانی تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]

ح

  • حمایت ورزشی نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]

  • حمایت ورزشی تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]

خ

  • خاطرات گذشته بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیست‌های اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]

د

  • دانشجو ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]

  • دانشجویان تدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 79-85]

  • دانشگاه پیام نور" تدوین کلاسهای تربیت بدنی ویژه و میزان رضایتمندی دانشجویان دانشگاه پیام نور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 79-85]

  • دبیران تربیت بدنی پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]

  • دختران دانش آموز ادراک دانش‌آموزان دختر از درس تربیت‌بدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]

  • درس تربیت بدنی ادراک دانش‌آموزان دختر از درس تربیت‌بدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]

ر

  • راهبرد تدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]

  • رسانه های آموزشی عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانه‌های آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 47-54]

  • رشد اجتماعی– عاطفی مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]

  • رضایت از ورزش حرفه‌ای الگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-125]

  • رضایت مشتری تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]

  • رضایت‌مندی استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]

  • رفاه اجتماعی بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخص‏های توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]

  • رفتار شهروندی سازمانی تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]

  • رفتار منفی نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]

  • رقابت موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]

  • رهبری بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]

  • روایی استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]

  • روایی پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]

  • روزآمدی نشر تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش ‏های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]

  • روش تحلیل سلسله مراتبی AHP اولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 111-119]

ز

  • زیرساخت‏های ورزشی تأثیر زیرساخت‌های ورزشی و ویژگی‌های دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]

س

  • سازگاری نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]

  • سالمند شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]

  • سبک حمایتی- استقلالی ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]

  • سرمایه اجتماعی تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]

  • سلامت اجتماعی بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخص‏های توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]

  • سواد اطلاعاتی ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]

ش

  • شایستگی اعتباریابی ابزار تعیین شایستگی‌های محوری جهت انتصاب رؤسای فدراسیون‌های ورزشی کشور [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 51-60]

  • شهرستان مینودشت" ارائه راهبردهای توسعه گردشگری ورزشی (مطالعه موردی شهرستان مینودشت) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 105-115]

ص

  • صنعت ورزش موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]

ط

  • طرح شنای سباح مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 23-36]

ع

  • عدالت اجتماعی بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخص‏های توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]

  • عدالت سازمانی الگوی ساختاری روابط عدالت سازمانی ادراک شده با رضایت ورزشکاران و تمایل به ترک باشگاه [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 117-125]

  • عملکرد بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]

  • عملکرد تحصیلی ارتباط سطح سواد اطلاعاتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد تربیت بدنی دانشگاه شیراز [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 109-115]

  • عوامل انگیزاننده تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]

ف

  • فرآیند تدریس عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانه‌های آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 47-54]

  • فرصت ها تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]

  • فضاهای ورزشی روباز بررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 47-54]

  • فعالیت بدنی شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]

  • فوتبال ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]

ک

  • کارآفرینی تبیین کارآفرینی سازمانی بر اساس مؤلفه‌های سرمایه اجتماعی در اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 23-33]

  • کالاهای خارجی موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]

  • کاهش عوامل بازدارنده تقاضاهای شغل تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]

  • کیفیت ادراک‌شده بررسی رابطه تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه‌های ورزشی با ارزش خرید مشتری )موردمطالعه، فروشگاه‌های لوازم ورزشی در شهر ایلام( [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-99]

  • کیفیت خدمات پایایی سنجی و اعتباریابی پرسشنامه کیفیت خدمات در ورزش (اسپورت سرو ) [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 55-63]

گ

  • گردشگر ورزشی بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیست‌های اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]

ل

  • لیزرل شناسایی عوامل بازدارنده مشارکت سالمندان شهر اهواز در فعالیت های بدنی با استفاده از مدل TOPSIS و تدوین راهبردهای آموزشی و مداخلاتی مناسب [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 25-35]

  • لیگ برتر بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]

  • لیگ برتر فوتبال ایران نقش بازاریابی کمین، رفتار منفی و سازگاری در تمایل به خرید از حامی رسمی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 11-21]

م

  • محصول ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]

  • مدارس بررسی وضعیت ایمنی فضاهای ورزشی روباز مدارس راهنمایی دولتی استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 47-54]

  • مدیران صنعتی تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]

  • مدیران مدارس مشکلات اجرای طرح شنای سباح از دیدگاه مدیران مدارس در شهرستان نیشابور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 23-36]

  • مدیران ورزشی تحلیل عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی در استان همدان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 79-91]

  • مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با بهره وری در باشگاه های ورزشی شهر قزوین [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 37-46]

  • مدیریت دانش مقایسه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش از دیدگاه مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 41-50]

  • مدیریت زنان در ورزش اولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 111-119]

  • مدل TPSR مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]

  • مدل چند‌ سطحی تأثیر زیرساخت‌های ورزشی و ویژگی‌های دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]

  • مربیان ورزشی هنجاریابی پرسشنامه اخلاق حرفه‌ای مربیان ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 11-22]

  • مسئولیت پذیری مقایسه سطوح مسئولیت پذیری دانش آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار بر اساس مدل TPSR [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 97-108]

  • مشارکت ورزشی تأثیر زیرساخت‌های ورزشی و ویژگی‌های دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]

  • مشتریان استاندارد سازی نسخه فارسی پرسشنامه رضایت‌مندی مشتریان باشگاه‌های بدنسازی و ایروبیک: سنجش روایی و پایایی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 57-71]

  • معلمان تربیت بدنی تاثیر برنامه های تربیت بدنی بر آمادگی جسمانی و مهارت های ورزشی معلمان تربیت بدنی زن و مرد مناطق جغرافیایی ایران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 33-40]

  • معلم تربیت بدنی عوامل موثر بر گرایش معلمان تربیت‌بدنی مقطع ابتدایی به استفاده از رسانه‌های آموزشی در فرآیند تدریس [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 47-54]

  • مقاصد رفتاری بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیست‌های اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]

  • مقالات بازاریابی ورزشی ارزشیابی مقالات بازاریابی ورزشی با استفاده از تحلیل استنادی در نشریات علمی- پژوهشی تربیت بدنی و علوم ورزشی در محدوده سال‌های 1392 -1379 [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 11-20]

  • مقاومت در برابر تغییر پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]

  • مکان و محیط کاری ارتباط بین بازاریابی داخلی و سکوت سازمانی در اداره کل ورزش و جوانان استان قم [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 61-70]

  • منابع اجتماعی شغل تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]

  • موانع موانع درون بخشی صنعت ورزش در رقابت با کالاهای ورزشی خارجی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 73-82]

  • موانع موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 87-95]

  • موانع مدیریت اولویت بندی موانع مدیریت زنان در ورزش به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 111-119]

ن

  • نیروی انسانی رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]

  • نشریات تربیت بدنی تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش ‏های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]

  • نشریات مدیریت ورزشی تأخیر نشر در نشریات علمی- پژوهشی گرایش ‏های تربیت بدنی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 49-55]

  • نقاط ضعف تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]

  • نقاط قوت تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]

  • نگرش به درس تربیت‌بدنی ادراک دانش‌آموزان دختر از درس تربیت‌بدنی و ورزش [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 21-31]

  • نوستالژی بررسی نقش نوستالژی (خاطرات گذشته) بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشی پیست‌های اسکی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 65-78]

و

  • واژه های کلیدی: خلاقیت موانع خلاقیت کارکنان اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 87-95]

  • واکنش هواداران ارائه مدلی از تاثیر تلاش‌های امیخته بازاریابی و ارزش ویژه برند بر پاسخ ‌های هواداران [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 101-108]

  • وحدت و انسجام اجتماعی بررسی نقش ورزش قهرمانی بر شاخص‏های توسعه اجتماعی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 35-47]

  • ورزش قهرمانی تدوین راهبردهای توسعه ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 127-142]

  • ورزشکاران نوجوان ارتباط بین سبک حمایتی- استقلالی مربیان با ترس از شکست و اعتماد به نفس در ورزشکاران نوجوان شهر کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 71-77]

  • ورزش همگانی تحلیل SWOT اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در بخش ورزش همگانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 93-103]

  • ورزش و جوانان رابطه اعتماد سازمانی و مؤلفه های آن با بهره وری نیروی انسانی در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 37-45]

  • وزارت ورزش و جوانان تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]

  • ویژگی‏های دموگرافی تأثیر زیرساخت‌های ورزشی و ویژگی‌های دموگرافی بر میزان مشارکت ورزشی شهروندان اهوازی با استفاده از مدل چند سطحی (HLM) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 83-98]

  • ویژگی های شخصیتی پیش بینی مقاومت در برابر تغییر بر اساس ویژگی های شخصیتی دبیران تربیت بدنی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 55-62]

  • وفاداری برند ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]

  • وفاداری مشتری تأثیر رفتار شهروندی سازمانی بر رضایت و وفاداری مشتری در باشگاه‌های ورزشی خصوصی شهرکرد [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 99-109]

ه

  • هندبال بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]

  • هنرآفرینی شغل تحلیل معادلات ساختاری اثر هنرآفرینی شغل بر چابکی سازمانی وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 11-23]

  • هوادار ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]

  • هویت برند ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران) [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 77-86]

  • هویت ورزشی بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 63-75]