با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آمیخته بازاریابی اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]

ا

  • اثربخشی طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

  • اثربخشی سازمانی رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • اخلاق کاری ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]

  • ایران تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

  • ارزیابی عملکرد رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-26]

  • ازاریابی کارآفرینانه آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • استان آذربایجان شرقی بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]

  • استان مرکزی شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]

  • استخر نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • استراتژی اتّحاد برند تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

  • استقلال در کار رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

  • اشتغال زایی اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • اعتباریابی اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]

  • اعتبار برند تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

  • اعضاء هیأت‏ علمی رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • اقتصاد ورزش ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]

  • اقشار آموزشی سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

  • الگوی فرکلاف بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • الگوی کاربردی طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]

  • اماکن ورزشی شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • انگیزه تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

  • اهمیت وظیفه رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

ب

  • بازاریابی تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • بازاریابی بیمه مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]

  • بازاریابی ورزشی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

  • بازخورد ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]

  • باشگاه خصوصی بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • باشگاههای فوتبال طراحی مدل درآمدزایی باشگاه‏های فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]

  • باشگاه ورزشی تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

  • برند ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-91]

  • برندسازی شخصی مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

  • بیمه‏های اجتماعی مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]

  • بیمه‏های بازرگانی مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]

  • بیمۀ ورزشی مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]

  • بنگاه‌های کوچک و متوسط بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • بهره‌وری طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

پ

  • پایه تحصیلی تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

  • پیشرفت تحصیلی تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

  • پوشاک ورزشی تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

  • پوشش خبری مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]

ت

  • تبلیغات اینترنتی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

  • تحلیل پوششی داده‌ها کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]

  • تحلیل رفتگی رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

  • تحلیل محیطی تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • تصمیم گیری اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]

  • تعهد حرفه‌ای رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • تعویق تصمیم گیری تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

  • تکنیک کارت امتیازی متوازن BSC بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]

  • تلویزیون نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • تماشاگران عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • تناسب‌اندام نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • تهدید تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

  • توسعه انسانی ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]

ج

  • جایگاه استراتژیک برند تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

خ

  • خبر مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]

  • خرابکاری عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • خودبرندسازی مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

د

  • دانش‌آموزان دختر رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • دانشجو مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

  • دانشگاه عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • دانشگاه مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

  • داوران فوتبال رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • دختران نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • درآمدزایی طراحی مدل درآمدزایی باشگاه‏های فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]

  • دلبستگی رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • دو و میدانی شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]

ر

  • رسانه مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]

  • رسانه‏های ورزشی بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • رضایت درونی رابطه بین ویژگی های شغلی و رضایتمندی داوران فوتبال ایران: نقش میانجی تعهد حرفه ای [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 21-32]

  • رضایتمندی ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]

  • رضایتمندی مشتریان نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • رگرسیون تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

  • رنامه راهبردی تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • رهبری طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

  • رویداد المپیک ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]

ژ

  • ژیمناستیک تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

س

  • سازمان ورزش ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]

  • سالن‌های سرپوشیده شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • سبک‌های رهبری بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • سپاهان تاثیر اعتبار برند بر استراتژی اتحاد برند به منظور ارتقاء جایگاه استراتژیک برند: مطالعه موردی باشگاه سپاهان اصفهان [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 61-71]

  • سردرگمی تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

  • سکوت سازمانی رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

ش

  • شاخص‌های تمرکز ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]

  • شادی فردی سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

  • شکل‌گیری بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • شنود ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]

  • شهر تهران شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • شهرداری ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]

ص

  • صنعت اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

ض

  • ضریب نفوذپذیری کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]

  • ضعف تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

ط

  • طراحی شغل رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

ع

  • عصبانیت عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • عملکرد آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • عوامل اجتماعی عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • عوامل اجتماعی رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • عوامل بیرونی تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • عوامل‌تسهیلاتی بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • عوامل‌تکنولوژی بررسی عوامل مؤثر بر شکل‌گیری بنگاه‌های کوچک و متوسط در صنعت ورزش کشور [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 57-66]

  • عوامل درونی تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • عوامل روانی رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • عوامل فردی و سازمانی ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]

  • عوامل محیطی رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

ف

  • فدراسیون طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]

  • فرایند تحلیل شبکه‌ای شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]

  • فرصت تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

  • فعالیت جسمانی رابطۀ میان عوامل روانی، اجتماعی و محیطی همبسته با فعالیت جسمانی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهر ارومیه [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 47-56]

  • فوتبال تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 21-34]

  • فوتبال عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • فوتبال بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • فوتبال ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-91]

ق

  • قدرت انحصاری ارزیابی میزان رقابت و انحصار در بازی‌های المپیک بر مبنای شاخص تمرکز: 1996-2016 [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 93-103]

  • قصد خرید بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

  • قوت تحلیل عاملی نقاط قوت، ضعف، فرصت و تهدیدهای فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-62]

ک

  • کارآیی کاربرد تحلیل پوششی داده‌ها در تعیین ضریب نفوذ سازمان‌های ورزشی کارا در عملکرد سازمان‌های ورزشی ناکارا [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 33-41]

  • کارایی سازمانی رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-26]

  • کارآفرینی تحلیل محتوای ﭘﮋوﻫﺶ‌ﻫﺎی کارآفرینی ورزشی در ایران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 75-86]

  • کارآفرینی طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • کارآفرینی بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • کارآفرینی سازمانی طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • کارشناسان اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • کارکنان بررسی ارتباط سبک‌های رهبری مدیران باشگاه‌های خصوصی استان‌های غرب کشور با میزان کارآفرینی کارکنان این باشگاه‌ها [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 11-18]

  • کارکنان زن ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]

  • کیفیت خدمات عصبانیت و خرابکاری در تماشاگران فوتبال و ارتباط آنها با کیفیت خدمات در استادیوم‏های ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 89-95]

  • کیفیت زندگی سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

گ

  • گرایش به بازار آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • گرایش به کارآفرینی آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • گراندد تئوری طراحی مدل درآمدزایی باشگاه‏های فوتبال ایران: با رویکرد گراندد تئوری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 101-116]

  • گردشگری ورزشی اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • گفتمان بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

  • گفتمان‏شناسی انتقادی بررسی تیتر روزنامه‌های ورزشی از دیدگاه گفتمان‌شناسی انتقادی: مطالعه موردی مسابقات تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 21-32]

م

  • ماهیت باشگاه‌های ورزشی آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 63-74]

  • محصول ورزشی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

  • محققان اولویت‌بندی سهم عوامل توسعه صنعت گردشگری ورزشی در اشتغالزایی از دیدگاه کارشناسان و محققان [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 107-113]

  • مد نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • مدیر طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

  • مدیریت ارتباط با مشتری شناسایی و رتبه‌بندی چالش‌های پیاده‌سازی مدیریت ارتباط با مشتری در اماکن ورزشی شهر تهران [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 97-106]

  • مدیریت مالی طراحی و تبیین الگوی کاربردی مدیریت مالی در فدراسیونهای ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 67-79]

  • مدل‌یابی ساختاری تفسیری طراحی مدل مفهومی دستیابی به کارآفرینی سازمانی با رویکرد تلفیقی تحلیل سلسله مراتبی فازی میخایلوف و مدل‌یابی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه:سازمان ورزش و جوانان استان یزد) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 127-139]

  • مدل استراتژیک بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]

  • مزیت پایدار نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • مزیت مرکب نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • مزیت مشهود نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 89-96]

  • مسئول مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]

  • مشتریان ورزشی اعتباریابی پرسش‌نامۀ عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری مشتریان ورزشی با رویکرد آمیختۀ بازاریابی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 105-112]

  • مصرف‏کننده ورزشی بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 11-19]

  • مصرف‌کننده تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

  • مصرف‌کننده ارتباط شخصیت برند با ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده در تیم‌های پرطرفدار منتخب لیگ برتر فوتبال کشور [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-91]

  • مطالعۀ تطبیقی بیمه مطالعۀ تطبیقی روش‌های ارائة انواع بیمه در ورزش ایران و کشورهای منتخب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 47-60]

  • منابع انسانی تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

  • مهارت های ارتباطی ارتباط بین مهارت‏های ارتباطی و اخلاق کاری مدیران تربیت‏بدنی آموزش و پرورش استان‎های غرب کشور با رضایتمندی دبیران [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 11-19]

  • مهارت‌های ارتباطی مقایسه وضعیت خودبرندسازی و مهارت‌های ارتباطی دانشجویان رشته تربیت بدنی با سایر رشته‌ها [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 43-52]

  • مهارت‎های ارتباطی رابطه مهارت‏های ارتباطی با اثربخشی اعضای هیأت‎علمی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 51-60]

  • موانع توسعه دو و میدانی شناسایی و رتبه بندی موانع توسعه رشته دو و میدانی استان مرکزی و ارائه راهکار بر اساس فرآیند تحلیل شبکه ای(ANP) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 39-46]

  • موفقیت تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

  • موفقیّت شغلی ارائۀ مدل عوامل فردی و سازمانی پیش برنده و بازدارنده موفقیّت شغلی در کارکنان زن سازمان ورزش شهرداری تهران [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 61-71]

  • مؤلفه ها رابطه مؤلفه های ارزیابی عملکرد در کارایی فدراسیون های ورزشی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 19-26]

ن

  • نگرش مدیران و کارمندان رابطه بین ویژگی‏های شغل و نگرش به سکوت سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان همدان: نقش میانجی تحلیل‏ رفتگی شغلی [دوره 6، شماره 2، 1396، صفحه 35-46]

و

  • واژه های کلیدی: سوء رفتار علمی عوامل اجتماعی و انواع سوء رفتارهای علمی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 43-49]

  • ورزش نقش مد در گرایش دختران جوان به تناسب اندام و ورزش [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 33-41]

  • ورزش طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]

  • ورزش سنجش کیفیت زندگی و شادی فردی اقشار آموزشی استان مازندران (ورزشکار و غیرورزشکار) [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 117-126]

  • ورزش بانوان مقایسه دیدگاه مسئولان ورزش با مسئولان رسانه‏‌های جمعی در خصوص پوشش رسانه‏‌ای ورزش بانوان [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 72-82]

  • ورزش حرفه ای تحلیل محیطی ورزش حرفه ای کشور [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 108-118]

  • ورزش صبحگاهی تاثیر ورزش صبحگاهی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر پایه اول، دوم و سوم ابتدایی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 97-106]

  • ورزش قهرمانی بررسی مدل استراتژیک توسعه ورزش قهرمانی استان آ.شرقی با استفاده از روش SWOT و BSC [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 27-38]

  • وفاداری تأثیر سردرگمی مصرف کننده بر تعویق تصمیم‏گیری و وفاداری به برند پوشاک ورزشی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 87-100]

ه

  • هوش تحلیل رابطۀ هوش‌فرهنگی و انگیزه توفیق‌طلبی داوطلبان رویدادهای ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 11-20]

  • هوش طراحی الگوی هوشمندیهای مورد نیاز رهبری اثربخش مدیران ورزشی [دوره 6، شماره 1، 1396، صفحه 73-88]