با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش ارزش‌های مصرفی فایده و لذت گرایانه در قصد خرید کفش‌های ورزشی از دیدگاه دانشجویان

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی

دوره 7، شماره 2 ، مهر 1397، ، صفحه 77-87

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.5435

چکیده
  ارزش‌های مصرفی به عنوان فاکتورهای مهم پیش‌بینی‌کننده در رفتار مصرف‌کننده مورد توجه قرار می‌گیرند. به همین جهت هدف از این پژوهش، بررسی نقش دو ارزش غالب مصرفی فایده‌گرایانه و لذت-گریانه در قصد خرید برندهای جهانی کفش‌های ورزشی در بازار دانشجویان است. جامعه آماری دانشجویان دانشگاه کردستان و نمونه آماری تعداد 373 نفر که به‌صورت تصادفی ...  بیشتر