با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
مشتریان در قبال ارتباط با باشگاه‌های ورزشی در جامعه چگونه رفتار می‌کنند؟

کریم زهره وندیان؛ زینب مندعلیزاده؛ اسفندیار خسرویزاده

دوره 10، شماره 3 ، اسفند 1400، ، صفحه 35-50

https://doi.org/10.30473/arsm.2022.8530

چکیده
  هدف پژوهش حاضر بررسی پاسخ‌های رفتاری اجتماعی مشتریان باشگاه‌های ورزشی در قبال رابطه با باشگاه است. روش تحقیق، از نوع توصیفی-همبستگی و جامعه آماری تحقیق شامل باشگاه‌های ورزشی تندرستی شهر اراک بود. نمونه تحقیق به‌وسیله روش نمونه‌گیری طبقه‌ای تصادفی انتخاب شد. جهت جمع‌آوری داده‌ها از سه پرسشنامه‌ی کیفیت رابطه (14 گویه) با ابعاد ...  بیشتر