با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بررسی ارتباط بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان

سلیم عباسی؛ مجید جلالی فراهانی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 67-76

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، تعیین ارتباط بین بازاریابی درونی با مشتری گرایی در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود. روش تحقیق از نوع همبستگی و به لحاظ هدف کاربردی بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعۀ آماری کلیه کارمندانی بودند که در آن اداره کل فعالیت اداری انجام می دهند. از آنجایی که حجم جامۀ آماری کم بود، (95 نفر) نمونۀ آماری برابر با جامعه آماری ...  بیشتر