با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنا

داوود مودی؛ محسن وحدانی؛ سیده عذرا میرکاظمی

دوره 6، شماره 1 ، شهریور 1396، ، صفحه 89-96

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش مزیت رقابتی در رضایتمندی مشتریان استخرهای شنای شهر بیرجند است. روش این پژوهش توصیفی- همبستگی بود. 214 نفر از مشتریان استخرهای شهر بیرجند 2 ابزار این پژوهش را تکمیل کردند: پرسشنامه مزیت رقابتی (حسینی،1390، 87/0=α) و پرسشنامه رضایتمندی مشتریان (سروکوال، 1994، 78/0=α) به ترتیب مزیت رقابتی و رضایت مشتریان را ...  بیشتر

تحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا بین دانش آموزان و موانع اجرای بهینه این طرح از دیدگاه مربیان و کارشناسان

اسکندر حسین پور؛ میر محمد کاشف؛ محسن وحدانی؛ یوسف منگشتی جونی

دوره 3، شماره 3 ، اسفند 1393، ، صفحه 95-104

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تحلیلی بر عمل کرد طرح سباح در آموزش مهارت های شنا به دانش آموزان و بیان موانع اجر ای این طرح از د یدگاه مربیان و کارشناسان بود.8,34 و تود ة شاخص بدنی ± پژوهش در دو بخش به صورت نیمه تجربی و توصیفی- پیمایشی صورت پذیرفت. در بخش نیمه تجرب ی 30 نفر با م یانگین سن ی 5,9823,98 از میان فراگیران به صورت تصادفی خوشه ای انتخاب و با ارزیابی ...  بیشتر