با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش

حسن پورسلطانی زرندی

دوره 3، شماره 3 ، اسفند 1393، ، صفحه 77-84

چکیده
  هدف از این پژوهش تعیین روایی و پایایی پرسش نامه وفاداری مشتریان در ورزش بود. جامعۀ آماری این پژوهش را مشتریان استخرهای خصوصی و دولتی شهر مشهد به تعداد نامحدود تشکیل دادند. با به کارگیری از فرمول کوکران نمونۀ آماری برابر با 382 نفر برآورد شد و به صورت تصادفی خوشه ای انتخاب شدند. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه وفاداری لی (2008) که مشتمل ...  بیشتر