با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
بازاریابی ورزشی
مدل سازی کسب و کار صنعت ورزش های الکترونیک در ایران

رقیه سرلاب؛ زهرا علیپور نادینلوئی

دوره 11، شماره 4 ، خرداد 1402، ، صفحه 1-14

https://doi.org/10.30473/arsm.2023.61268.3583

چکیده
  صنعت ورزش‌های الکترونیک در ایران به عنوان یک کسب و کار پتانسیل لازم برای توسعه و درآمدزایی را دارا می‌باشد. لذا، پرداختن به این موضوع از حوزه صنعت ورزش بسیار لازم و ضروری است. روش تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش‌شناسی از نوع آمیخته (کیفی- کمی) می‌باشد. جامعه آماری شامل متخصصان و فعالان حوزه بازی‌های رایانه‌ای، گیمرها، ...  بیشتر

مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک

شهروز کیهان؛ رضا نیک بخش؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 61-75

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.53180.3283

چکیده
  تحقیق حاضر به منظور مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک انجام گرفت. تحقیق حاضر از نظر روش‌شناسی، از نوع مطالعات آمیخته (کمی و کیفی) است. جامعه آماری شامل خبرگان و متخصصین مدیریت ورزشی آشنا به حوزه کسب و کار و تجارت الکترونیک بودند. از روش‌های نمونه‌گیری هدفمند و شاخص اشباع نظری نسبت به نمونه‌گیری اقدام شد و با 24 ...  بیشتر