با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
آزمون مدل ساختاری عملکرد مدیران باشگاه‌های ورزشی بر مبنای بازاریابی کارآفرینانه

آیه ریزوندی؛ فرشاد تجاری؛ محمد رضا اسماعیلی

دوره 6، شماره 3 ، بهمن 1396، ، صفحه 63-74

چکیده
  هدف پژوهش حاضر آزمون مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد یررسی ارتباط علّی ماهیّت باشگاه و گرایش به کارآفرینی و بازار با عملکرد در مدیران باشگاه‏های ورزشی شهر تهران بوده است. روش تحقیق حاضر توصیفی - همبستگی است. جامعه آماری تحقیق، شامل1280 نفر از کلیه آقایان و بانوان که در سال 1394 در شهر تهران مدیر باشگاه بودند، تشکیل شد. در این تحقیق ...  بیشتر

بررسی مقایسه ای هویت ورزشی هندبالیست های لیگ حرفه ای ایران و رفتار رهبری مربیانشان بر اساس عملکرد تیمی

مهرعلی همتی نژاد طولی؛ شهرام شفیعی کردشولی؛ مهدی حاجی آبادی

دوره 5، شماره 2 ، آبان 1395، ، صفحه 63-75

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی مقایسه‌ای هویت ورزشی هندبالیست‌های لیگ برتر ایران و رفتار رهبری مربیانشان براساس عملکرد تیمی بود. نمونه آماری برابر با جامعه آماری در نظر گرفته شد(144n=). برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه مقیاس رهبری در ورزش(LSS) و پرسشنامه هویت ورزشی(AIMS Plus)، به ترتیب با ثبات درونی(0/93) و(0/89) استفاده شد. همچنین به منظور ارزیابی عملکرد ...  بیشتر