- داناییفرد، حسن؛ فانی، علی اصغر؛ براتی، الهام (1390). «تبیین نقش فرهنگ سازمانی در سکوت سازمانی در بخش دولتی». چشمانداز مدیریت دولتی، شماره 8، صص 82-61.##دلوی، محمدرضا؛ سفیددشتی، فرزانه (1392). «تأثیر بازاریابی داخلی بر سکوت سازمانی: مطالعه موردی اداره امور مالیاتی شهر اصفهان». فرایند مدیریت و توسعه، دوره 26، شماره 1، صص 160-139.##زارعی متین، حسن؛ طاهری، فاطمه؛ سیار، ابوالقاسم (1386). «سکوت سازمانی: مفاهیم، علل و پیامدها». فصلنامه علوم مدیریت ایران، دوره 6، شماره 21، صص 104-77. ##شاهسونی، مسعود (1388). تأثیر بازاریابی داخلی بر مشتریمداری. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان.##شهپرتوفیق، آزیتا؛ دلدار، ابراهیم؛ رمضانی، روحالله (1393). «میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در ادارت کل ورزش و جوانان استانهای منتخب کشور». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دوره 3، شماره 1، صص22-11.##صادقی، روشن (1388). ارائهی مدل سنجش بازاریابی درونی (مورد مطالعاتی: شرکت قطارهای مسافرتی رجاء). پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.##نصراصفهانی، علی (1386). مدیریت رفتار گروهی. اصفهان: انتشارات جهاد دانشگاهی.##نصراصفهانی، علی؛ فرخی، مجتبی؛ امانی، مجتبی (1391). «تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کارگروهی در آموزش عالی، مطالعه موردی دانشگاه اصفهان». فصلنامه چشمانداز مدیریت بازرگانی. دوره 11، شماره 8، صص 59-41.##
- Ahmed PK, Rafiq M, Saad NM (2003). “Internal Marketing and the Mediating role of Organizational Competencies”. Eur. J. Mark. 37(9): 1221-1242.##Avery, D. R., Quinones, M. A. (2002). “Disentangling the Effects of Voice: the Incremental Roles of Opportunity, Behaviour, and Instrumentality in Predicting Procedural Fairness”. Journal of Applied Psychology. Vol 8. No. PP: 81-86.##Awwad, M. S., & Agti, D. A. M. (2011). “The impact of internal marketing on commercial banks' market orientation”. International Journal of Bank Marketing, 29(4), 308-332.##Ballantyne, D. (2003). “A relationship-mediated theory of internal marketing”. European Journal of Marketing, 37. 9/10. 1242-1260.##Bowen. F., Blackmon, K. (2003). “Spirals of silence: The dynamic effects of diversity on organizational voice”. Journal of Management Studies 40:1393-1417.##Cooper, J., & Cronin, J. (2011). “Internal Marketing: Competitive Trategy for the Long-Term Care Industry”. Journal of BusinessResearch, 8(6), 177-181.##Coric′, Dubravka. Sincic′., & Vokic′, Nina. Poloski. (2009). “The Roles of Internal Communications, Human Resource Management and Marketing Concepts in Determining Holistic Internal MarketingPhilosophy”. Zagreb International Review of Economics & Business, 12.2: 87-105.##Crant, J. M. (2000). “Proactive behaviour in organizations”. Journal of Management. Vol 26. No 4. PP: 435-462.##Dimitris, Bouradas., Vakola, Maria. (2007). Organizational Silence: A New Challenge for Human Resource Management. Athens. University of Economics and Business.##Gounaris, S. (2008). “The notion of internal market orientation and employee job satisfaction: some preliminary evidence”, Journal of Services Marketing, Vol.22, No.1, pp. 68-90.##Gounaris, S. (2010). “Intenal- Market Orientation Amisconceived Aspect of Marketing Theory”. Europen Journal of Marketing, 44(2), 160-169.##Greenberg, J. and Edwards, M. S. (2009). Voice and Silence in Organizations, Bingley, UK: Emerald Press##Gronroos, C. (2000). “A service quality model and its marketing implications”. European Journal of Marketing, 18(4), 36-44.##Henriksen, K. Dayton, E. (2006). “Organizational Silence and Hidden Threats to Patient Safety”, HSR: Health Services Research 41(4):1539-1554.##Kotler, P. (10th Ed.). (2000). “Marketing management”. Prentice-Hall, Upper Saddle River, Nj. pp. 26-68.##Lings, Ian. N. (2000). The Impact of Internal Market Orientation on External Market Orientation and Business Performance: An Empirical Study of the U.K. Retail Market,ANZMAC Visionary Marketing for the21st Century: Facing the Challenge.##Morrison, E.W. and Milliken, F. J. (2000). “Organizational Silence: A Barrier to Change and Development in a Pluralistic World”, Academy of Management Review 25(4):706-725.##Perlow, L.A. Repenning, N.P. (2009). “The dynamics of silencing conflict”, Research in organizational behavior 29:195-223.##Pie rcy, N. F., & Morgan, N. A. (1991). “Internal marketing: The missing half of the marketing program”. Long Range Planning, 24(2), 82-93.##Pinder, C. C., Harlos, K. P. (2001). “Employee Silence: Quiescence and Acquiescence as Responses to Perceived Injustice. In Rowland, K. M. And Ferris, G. R. (Eds)”. Research in Personnel and Human Resources Management. Vol. 20. No 4. PP: 331-369.##Podsakoff, P. M., MacKenzie, S. B., Paine, J. “B., Bachrach, D. G. (2000). Organizational Citizenship Behaviors: A Critical Review of the Theoretical and Empirical Literature and Suggestions for Future Research”. Journal of Management. Vol 26. No 5. PP: 513-563.##Raf iq, M., & Ahmed, P. R. (1993). “Scope of internal marketing: Defining the boundary between marketing and human resources management”. Journal of Marketing Management, 9(3), 219-219.##Sargeant Adrian, Asif Saadia, (1998) . “The strategic application of internal marketing - an investigation of UK banking”, International Journal of Bank Marketing, 16 (2), 66 – 79.##Tsai Y. & Wu S.-W. (2011) “Using internal marketing to improve organizational commitment and service quality”. Journal of Advanced Nursing 67(12), 2593–2604.## Vakola, M.and Bouradas, D. (2005). “Antecedents and consequences of organizational silence: An empirical investigation”, Employee Relations 27: 441-458.##Van Dyne, Linn. Ang, Soon. Botero, Isabel C. (2003). “Conceptualizing Employee Silence & Employee Voice as Multidimensional Constructs”. Journal of Management Studies. Vol 40. No 6. PP: 1359-1392.##