-      پاکدل، محمدرضا؛ نایبزاده، شهناز؛ دهقان دهنوی، حسن (1390). «ارزیابی تاثیر بازارگرایی، نوآوری و وفاداری مشتری بر عملکرد کسب و کار (مطالعه موردی: گروه پوشاک پل)». مدیریت بازاریابی، 6(10): 26-1.
                                                                                                                -      حجازی، سید رضا؛ حسینی مقدم، سید محمدرضا (1392). «تأثیر گرایش کارآفرینی بر عملکرد بانکها با تأکید بر نقش میانجی بازارگرایی (مطالعهی مودی: بانکهای دولتی و خصوصی استان گیلان)». کار و جامعه، 166: 53-44.
                                                                                                                -      خزایی پول، مرتضی (1392). بررسی تأثیر بازاریابی کار آفرینانه بر ماهیت دانشگاه، پایان نامۀ کارشناسی ارشد دانشکدۀ کارآفرینی، دانشگاه تهران.
                                                                                                                -      حسینی مقدم قوچان کهنه، سیدمحمدرضا؛ کاظمی، مصطفی؛ مهارتی، یعقوب (1393). بررسی نقش واسط گرایش به بازار و رفتارکارآفرینانه بر رابطه بین استراتژیهای بازرگانی و عملکرد سازمانی مورد مطالعه:(شرکتهای تولیدی متوسط و بزرگ شهرهای صنعتی شهرستان مشهد). اولین همایش بازاریابی: فرصتها و چالش ها، مشهد.
                                                                                                                -      حسینی، حمیده سادات (1386). بررسی رابطه بین گرایش به کارآفرینی و عملکرد کسب و کارهای کوچک در شهرستان یزد، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم اداری و اقتصاد، دانشگاه اصفهان.
                                                                                                                -      رضوی، مصطفی؛ زالی، محمدرضا؛ رشیدی، محمود؛ دیداری، جاوید (1390). «نقش گرایش کارآفرینانه در عملکرد سازمانی». پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 3(5): 100-101.
                                                                                                                -      عربیون، ابوالقاسم؛ دهقان نجم آبادی، عامر؛ رضازاده، آرش؛ زرنگاریان، یوسف؛ ساعدی تپه رشت؛ توفیق (1390). «تاثیر ساختار سازمانی بر گرایش کارآفرینانه افراد سازمان مورد مطالعه: کتابخانه های دانشگاه تهران (پردیس های مستقر در شهر تهران)». تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری). 45(58): 53-33.
                                                                                                                -      میرصفاییان، حمیدرضا (1395). «بررسی ارتباط میان سبکهای رهبری تحولی مدیران با رفتارهای کارآفرینی کارکنان». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی. 4(16): 41-35
                                                                                                                -      نقی زاده، محمد؛ طباطبائیان، سید حبیب اله؛ حنفی زاده، پیام؛ منطقی، منوچهر؛ نقی زاده، رضا (1392). «تأثیر گرایش به بازار و ادراک مدیران بنگاهها از پویایی محیط بر ارتقای توانمندی فناورانه در بنگاههای بخش اویونیک ایران». مدیریت توسعه فناوری. 1(1): 36-9.
                                                                                                                -      هنری, حبیب؛ مندعلی زاده، زینب (1392). «چهارچوب تدوین و تبیین مأموریت کارآفرینی در ورزش از دیدگاه صاحب نظران ورزشی». پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی.2(2): 60-49
                                                                                                                -      یدالهی فارسی، جهانگیر؛ غلامی، ناصر؛ حمیدی، مهرزاد؛ کنعانی، علی (1390). «مطالعۀ موانع کارآفرینی در ورزش کشور». توسعه کارآفرینی، 3(12): 124-105.
                                                                                                                 
                                                                                                                 
                                                                                                                -      Adams, P. S. (2001). “Government entrepreneurship: The case of Henry Kaiser”. Management research, 4: 1.
                                                                                                                -      Anderson, B., Eshima, Y. (2011). “The influence of firm age and intangible resources on the relationship between entrepreneurial orientation and firm growth among Japanese SMEs”. Journal of Business Venturing, 28(3): 413–429.
                                                                                                                -      Becherer, R. C., Haynes, P. J., Helms, M. M. (2008). “An exploratory investigation of entrepreneurial marketing in SMEs: The influence of the owner/operator”. Journal of Business and Entrepreneurship, 20(2): 44- 63.
                                                                                                                -      Charles, Lagat,. Joel, Chepkwony,. Cheruiyot Samwel, Kotut (2012). “Market Orientation and Firm Performance in the Manufacturing Sector in Kenya”. European Journal of Business and Management, 4(10):20-27.
                                                                                                                -      Fornel, C., &Lacker, D (1981). “Evaluating structural equation models with unobservable variables and measurement error”, Journal of Marketing Research, 28: 39-50.
                                                                                                                -      Gonzalez-Benito, O.,.Gonza´lez-Benito, J., Mun˜oz-Gallego, PA. (2009). “Role of entrepreneurship and market orientation in firms' success”
. European Journal of Marketing, 
43(3/4): 500-522.
-      Hacioglu, G., Eren, S. S., Eren, M. S., & Celikkan, H. (2012). “The effect of entrepreneurial marketing on firm’s innovative performance in Turkish SMEs”. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 58: 871-878.
                                                                                                                -      Hichman. Thomas M., Lawrence, Katherine E. & Ward, James C. (2005). “A Social Identities Perspective on the Effects of Corporate, Sport Sponsorship on Employees”. Sport Marketing Quarterly, 14(3): 148-157.
                                                                                                                -      Hills, G. E., Hultman, C. M. (2011). “Academic Roots: The Past and Present of Entrepreneurial Marketing”. Journal of Small Business and Entrepreneurship, 24(1): 1–10.
                                                                                                                -      Hulland, J. (1999). “Use of Partial Least Squares (PLS) in Strategic Management Research: A Review of Four Recent Studies”. Strategic Management Journal, 20(2): 195-204.
                                                                                                                -       Idar, Raduwan and Mahmood, Rosli (2011). Marketing orientation as mediator to entrepreneurial orientation and performance relationship: evidence from Malaysian smes. The 8th SMEs in a Global Economy Conference, “Rising to the Global Challenge: Entrepreneurship and SMEs development in Asia”, p 227.
                                                                                                                -      Jones, R., Rowley, J. (2011). “Entrepreneurial marketing in small businesses: a conceptual exploration”. International Small Business Journal, 29(1): 25-36.
                                                                                                                -      Jyoti, Jeevan and Sharma, Jyoti (2012). “Impact of Market Orientation on Business Performance: Role of Employee Satisfaction and Customer Satisfaction”. Vision, 16(4): 297-313.
                                                                                                                -      Kara, A., Spillan, J. E. and DeShields, O. (2005). “The effects of a market orientation on business performance: a study of small-sized service retailers using MARKOR scale”. Journal of small business management. 43(2): 105-118.
                                                                                                                -      Keh, H. T., Nguyen, TH. T. M., Ng, H. P. (2007). “The effects of entrepreneurial orientation and marketing information on the performance of SMEs”. Journal of Business Venturing, 22(4): 592–611.
                                                                                                                -      Kilenthong, P., Hills, G. E., Hultman, C., Sclove, L. S. (2010). “Entrepreneurial Marketing Practice: Systematic Relationships with Firm Age, Firm Size, and Operator’s Status”. International symposium on marketing & entrepreneurship, September 6-8 2010, St. Gallen, Pp. 1- 15.
                                                                                                                -      Kocak, A., Abimbola, T. (2009). “The effects of entrepreneurial marketing on born global performance”. International Marketing Review. 26(4/5): 439-452.
                                                                                                                -      Miles, M., Darroch, J. (2004). “Large firms, entrepreneurial marketing processes, and the cycle of competitive advantage”. European Journal of marketing, 40(5/6): 485-501.
                                                                                                                                                                                                                                -      Miller, D. & Friesen, P. H. (1982). “Innovation in conservative and entrepreneurial firms: two models of strategic momentum”. Strategic Management Journal, 3(1): 1-25.
                                                                                                                -      Morris, M. H., Schindehutte, M., LaForge, R. W. (2004). The Emergence of Entrepreneurial Marketing: Nature and Meaning. Chapter in Entrepreneurship: the Way Ahead, Harold P. Welsch, editor, Routledge.
                                                                                                                -      Rauch, A., Wiklund, J., Lumpkin, G.T., Frese, M. (2009). “Entrepreneurial Orientation and Business Performance: An Assessment of Past Research and Suggestions for the Future”. Entrepreneurship: Theory and Practice 33(3):761 – 787.
                                                                                                                -      Russell S. Winer (2002). “Dynamic Customer Relationship Management: Incorporating Future Considerations into the Service Retention Decision”. Journal of Marketing: January, 66(1): 1-14.
                                                                                                                -      Schuster1,O., Falkenreck1, C., & Wagner, R (2015). Entrepreneurial Marketing in Last decade. 10th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, At Genoa, Italy. September2015
                                                                                                                -      Thomas, L. C., Painbéni, S. & Barton, H. (2013). “Entrepreneurial marketing within the French wine industry”. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 19(2): 238-260.