- تش پور، حمید؛ میس جنتیان، سمیرا (1382). روان شناسی رفتار مصرف کننده. تهران، انتشارات روزآمد
- جزنی، نسرین؛ عزیزی، شهریار؛ عسگر حلوایی، علی (1389). «سبکهای تصمیمگیری مشتریان بر اساس مدل اسپرولز و کندال». چشم انداز مدیریت بازرگانی، شماره 3(پیاپی 36)، صص، 9 -24
- جلالی فراهانی، مجید؛ محمودی، احمد؛ علی دوست قهفرخی، ابراهیم؛ مرادی، آرام (1392).« مقایسة وفاداری مشتریان باشگاههای ورزشی خصوصی و دولتی شهر تهران». مدیریت ورزشی، دوره 5، شماره 2، صص، 95-108.
- جلیل وند، محمدرضا؛ سمیعی، ندا؛ مهدوی نیا، سید حسامالدین (1391). «تأثیر اجزای ارزش برند بر تصمیم خرید کاربرد مدل دیوید آکر در صنعت خودرو». مجله مدیریت و تجارت بینالمللی، دوره 2، شماره 3، ص، 158-149.
- صالح اردستانی، عباس و سعدی، محمدرضا (1386). رفتارمصرفکننده؛ عوامل درونی و بیرونی، تهران، انتشارات اتحاد.
- صفر زاده، حسین؛ خیری، بهرام؛ آقا سید آقا، ریحانه (1390). «بررسی تأثیر عوامل زمینه ای، وفاداری به برند و تغییر دادن برند بر روی تصمیم خرید مصرف کنندگان جوان». مجله مدیریت بازاریابی، شماره، 10، صص، 65- 94
- ضیایی، علیرضا؛ بحرینی زاده، منیژه (1391). «بررسی تأثیر ریسک گریزی و سطح درگیری محصول مصرفکنندگان بر وفاداری و تبلیغات شفاهی آنها از نام و نشانهای تجاری: نقش میانجی دلبستگی و اعتماد به نام و نشان تجاری». تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره چهارم، شماره پیاپی (7)، صص 105-121
- کشگر، سارا؛ سلمان، زهرا؛ جباری، ژاله (1392). «رابطة رضایتمندی و وفاداری با ویژگیهای پوشاک ورزشی داخلی و خارجی در زنان ورزشکار بدنساز». مدیریت ورزشی، دوره 5، شماره 3، صص، 117-136
- کاپفر، ژان (1385 ). مدیریت راهبردی نام تجاری، (مترجم: سینا قربانلو)، تهران: مبلغان
- گیلانی نیا، شهرام؛ موسویان، سیدجواد (1389). «تأثیر وفاداری به برند بر ارزش ویژه برند بانک از دیدگاه مشتریان کارت الکترونیکی». مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج، دوره 5 , شماره 14، صص، 103 - 119.
- مهدیه، امید؛ چوبتراش، نشاط (1393). «درگیری ذهنی مصرف کننده و تصمیمگیری خرید (مطالعه موردی: تلفن همراه)». مجله مدیریت بازاریابی، شماره 22، صص، 131-150.
- هاوکینز، دل (1385). رفتار مصرف کننده، ترجمۀ احمد روستا و عطیه بطحایی، تهران، انتشارات سارگل
- Aaker, D, A , (1996). Building Strong Brands, New York: The Free Press
- Alarabi, S., Gronblad, S. (2012). “The Effects of Consumer Confusion on Decision Postponement and Brand Loyalty in a Low Involvement Product Category”. Uppsala University - Master Thesis. 1-52.
- Delgado Ballester, E., & Munuera Aleman, J. (2001). “Brand trust in the context of consumer loyalty”. European Journal of Marketing, 35(11/12) ,PP: 12381258.
- Foxman, R. E., Muehling, D. D. & Berger, P. W, 1990, “An investigation of factors contributing to consumer brand confusion”, The Journal of Consumer Affairs, Vol. 24, pp: 170-189.
- Ghosh, T, Gopal Rao, V(2014). “Consumer Confusion in Mobile Application Buying: The Moderating Role of Need for Cognition”. International Journal of E-Business Research, 10(4) ,PP: 52-70
- Harris, L. C. & M. M. H. Goode (2010). “The Four Levels of Loyalty and the Pivotal Role of Trust: a Study of Online Services Dynamics”. Journal Relailing, 80(. 2) , PP: 139-158
- Haubl, G. (1996). “A cross-international investigation of the effects of country-of-origin and brand name of the evaluation of a new car”. International Marketing Review, 13( 5) , pp: 76-97.
- Hong, I.B., Cho, H. (2011). “The impact of consumer trust on attitudinal loyalty and purchase intentions inB2C e-marketplaces: Intermediary trust vs. seller trust”. International Journal of Information Management, 31, pp: 469- 479.
- Khor, P. H.a, Lim, K. C.b, Siti Norshilla Mohd Aris(2016). “Dimension of Sports Brand Loyalty Among Youths in Perlis”. International Academic Research Journal of Social Science 2(1) ,PP: 49-54
- Kim, Y. K., & Trail, G. (2011). “Constraints and motivators: A newmodel to explain sport consumer behavior”. Journal of Sport Management, 24(2) , pp:190-210
- Kinuthia, L. N., Mburugu, K. G., Muthomi, H. N., & Mwihaki, M. (2012). “Factors influencing brand loyalty in sportwear among Kenyan University students: The case of swimmers”. Asian Journal of Social Sciences Humanities, 1(4) ,PP: 223–231
- Klink R.R. & Smith D.C.(2001). “Threats to the external validity of brand extension research”. Journal of Marketing Research, 38, PP:326-335.
- Lai, L.,(2011). “Maximizing and customer loyalty: Are maximizers less loyal”?, Judgment and Decision Making, 6, pp: 307–313.
- Lau, C. M.,(2006). “The Brand Loyalty Of Sportswear in HongKong”. Journal of Textile and Apparel, Technology and Management, 5 (1) :1-13
- Lianxi Zhou (2005). “Understanding Consumer Confusion on Brand Origin in a Globalizing World", in AP - Asia Pacific Advances in Consumer Research Volume 6, eds. Yong-Uon Ha and Youjae Yi, Duluth, MN” : Association for Consumer Research, PP: 359-363
- Liefeld, J. P. (1993). “Consumer use of Country-of-origin information in product evaluations: evidence from experiments, In Papadopoulos, N. and Heslop, L. A. (Eds), Product Country Image”: Impact and Role in International Marketing, Haworth, New York, NY, pp: 117-156.
- Lora, S., Cowie, B. S. (2001). “Relationship between male cyclists' sport clothing involvement sport clothing interests and commitment to cycling”. Thesis (M.S)Ohio state university.
- Mao, J,(2010). “Consumer Brand Loyalty”. International Journal of Business and Management, 5, No 7 July 2010.
- Oliver, R.L. (1999). “Whence Consumer Loyalty?” Journal of Marketing, No 63, pp 33-44.
- Park, J E, Yu, J & Zhou, J X 2010, “Consumer innovativeness and shopping styles”. Journal of Consumer Marketing, Vol. 27 No. 5, pp.437-446.
- Park, Y. (2007). Investigating Online Decision-Making Styles. Unpublished Dissertation. College Station, TX, TexasA&M University, 2007.
- Reichheld, Frederick F., Robert G. Markey Jr., and Christopher Hopton (2000). “E-Customer Loyalty–Applying the Traditional Rules of Business for Online Success”. European Business Journal, 12 (4) , PP: 173–79.
- Sahney, S. (2012). “Consumer Behavior”, Available: www.NPTEL.IITM.ac.ir
- Salma Bibi Sajid Iqbal(2015). “Taxonomy of Consumer Confusion and Word of Mouth”. Journal of Marketing and Consumer Research n International Peer-reviewed Journal, 18, PP: 37- 43
- Solomon, R. M., Bamossy, G., Askergaard, S. & Hogg, K. M., (2010). Consumer behaviour: A European perspective, 4th ed., Edinburgh: Pearson Education.
- Tamburian,. C (2013). “The Effect of Consumer Confusion on Brand Loyalty on Low Involvement Product Category”. Journal EMBA, 1 (4) ,PP: 987-997
- Turnbull, Peter W., Sheena Leek, and Grace Ying (2000). “Customer Confusion: The Mobile Phone Market”. Journal of Marketing Management, 16 ,PP: 143-163
- Walsh, G. & Mitchell, V-W., (2010) , “The effect of consumer confusion proneness on word of mouth, trust, and customer satisfaction”. European Journal of Marketing, 44, pp. 838-859
- Walsh, G., Henning-Thurau, T. & Mitchell, V-W.,(2007). “Consumer confusion proneness: Scale development, validation, and application”. Journal of Marketing Management, 23, pp: 697-721.
- Yee, W. F, Sidek, Y. (2008). “Influence of Brand Loyalty on Consumer Sportswear, Int”. Journal of Economics and Management, 2(2) , PP: 221-236.
- Zhang, T. & Zhang, D. (2007). “Agent-based simulation of consumer purchase decision-making and the decoy effect”. Journal of Business Research, 60, PP: 912–922