با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
موانع و چالش‌های بازاریابی ورزش دانشجویی (مورد مطالعه: دانشگاه پیام نور)

عبدالمهدی نصیرزاده؛ زهرا فراهانی؛ لیلا سلطانیان

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 43-56

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.5844

چکیده
  این پژوهش با هدفموانع و چالش‌های بازاریابی ورزش دانشجویی اداره کل تربیت‏بدنی دانشگاه پیام‏نور انجام شد. روش پژوهش، توصیفی – تحلیلی است. جامعه تحقیق شامل مدیران اداره کل تربیت‏بدنی، معاون، اعضای هیأت علمی رشته تربیت‏بدنی فعال در زمینه تدوین استراتژی و رؤسای ادارات تربیت‏بدنی دانشگاه پیام‏نور  استان‏های سراسر کشور ...  بیشتر