- بهرامی، سوران. کاشف، میرمحمد. حسینی، فاطمه. (1391). "پیش بینی مؤلفه های وفاداری مشتریان بر اساس ابعاد کیفیت خدمات اماکن ورزشی سر پوشیده دولتی و خصوصی شهر ارومیه"، همایش ملی تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت.
- محمدی، اسماعیل. (1382). "اصول بازاریابی و خدمات"، چاپ اول، تهران، خدمات فرهنگی رسا.
- مرادی، محسن. (1389). "طراحی و تبیین مدل وفاداری مشتری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکت بیمه کارآفرین)"، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشگاه علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال پنجم، شماره 14، ص 130-121.
- ونوس، داور. صفائیان، میترا. (1381). "روش های کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانک های ایرانی"، تهران، نشر نگاه دانش.
- هادوی، سیده فریده. ساعت چیان، وحید. محمدعلی نسب، ابراهیم. اسماعیلزاده، مجید. یمینی فیروز، مسعود. محمدعلی نسب، زینب. (1391). "ارتباط کیفیت خدمات پارکهای تفریحی با رضایتمندی، وفاداری و حضور مجدد شهروندان کرمانی: مطالعه موردی مناطق 3 و 4 شهر تهران"، مجموعه مقالات همایش ملی تربیت بدنی کاربردی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفت.
- Barbara, H. M & William, F. "Statistical methods for health care research”. Lippincott Williams and Wilkins", A welters clawer company. 2005;.325-330.
- Burns, N & Grove. S. K. "Understanding Nursing Research", 2 nd Ed. Philadelphia. W. B. Saunders Company. 1999, 174.
- Chen, Shu-Ching& G. Quester, Pascale. (2006). "Modeling store loyalty: perceived value in market orientation practice", Journal of Services Marketing, Vol. 20 Issue 3, pp.188 – 198.
- Du, Lanying& Wu, Shuilan. (2008)," Information Management, Innovation Management and Industrial Engineering, ICIII '08. International Conference on.
- Evans, T. (2009). An empirical study of employee loyalty, service quality and firm performance in the service industry, International Journal of Production Economics, Elsevier.
- Faghihi, Abolhassan; morning Sufi Jhanyar. (2008). "Pluralism of research methods in organizational research." Journal of Management Studies, Faculty of Allameh University billing. Number 21 and 22.
- Gundlach, G, Achrol, R. And Mentzer, J. (1995). The structure of commitment in exchange. Journal of marketing, Vol.59. No.1, pp.78-92.
- Hart, S., Smith, A., Spark, L., Tzokas, N. (1999). Are loyalty schemes a manifestation of relationship marketing? Journal of marketing management, vol.15:541-562.
- Leenheer,j., Bijmolt, T. H. A. (2008). Which retailers adopt a loyalty program?An empirical study” journal of retailing and concumer service، No.15, pp. 429-442.
- Matti Mäntymäki., Jari Salo. (2010). Trust, Social Presence and Customer Loyalty in Social Virtual Worlds, 23rd Bled eConference eTrust: Implications for the Individual, Enterprises and Society June 20 - 23, 2010; Bled, Slovenia.
- Oliver, R.L. (1999). Whence consumer loyalty?”, Journal of Marketing, Vol. 63, pp. 33-44.
- Robinson, L. (2006). "Customer Expectations of Sport Organizations", European Sport Management Quarterly, (6):67-84. Yee, R., Yeung, A. & Edwin Cheng, related consumption in Australia". University of southern Queensland.
- Sunnerberg. F. K. (1989). Service quality: Forethought, not afterthought. Journal of Business Strategy, 110, 54-57.