با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی

لیلا صدرنیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 85-94

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.5847

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق، بررسی نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت از نوع همبستگی است که به روش میدانی انجام شد. جامعه‏آماری تحقیق، کلیۀ مشتریان نمایندگی‏های 4 برند ورزشی عضو صفحۀ اینستاگرام آن برند بوده‏اند. ...  بیشتر