با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران

ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری؛ محمد رسول خدادادی

دوره 3، شماره 3 ، اسفند 1393، ، صفحه 51-64

چکیده
  هدف این پژوهش عوامل مؤثر بر وفاداری به ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران است. پژوهش حاضر توصیفی- تحلیلی بوده و بصورت پیمایشی انجام گرفت. جامعۀ آماری هواداران باشگاه‌های فوتبال حاضر در لیگ سیزدهم برتر فوتبال ایران بود و نمونه آماری 880 نفر از این جامعه که به روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای و خوشه‌ای ...  بیشتر