با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن مدیریت ورزشی ایران
تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود

مژگان قلعه نوی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 10، شماره 2 ، آبان 1400، ، صفحه 67-76

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.8176

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش تاثیر میزان فعالیت بدنی بر رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی: نقش میانجی میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر بدنی خود بود. پژوهش حاضر توصیفی- همبستگی، و از جمله پژوهش‌های کاربردی است که به صورت میدانی انجام شد. جامعه آماری پژوهش حاضر را کلیه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهر تهران ...  بیشتر

مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک

شهروز کیهان؛ رضا نیک بخش؛ ابوالفضل فراهانی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 10، شماره 1 ، شهریور 1400، ، صفحه 61-75

https://doi.org/10.30473/arsm.2021.53180.3283

چکیده
  تحقیق حاضر به منظور مدل توسعه کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد تجارت الکترونیک انجام گرفت. تحقیق حاضر از نظر روش‌شناسی، از نوع مطالعات آمیخته (کمی و کیفی) است. جامعه آماری شامل خبرگان و متخصصین مدیریت ورزشی آشنا به حوزه کسب و کار و تجارت الکترونیک بودند. از روش‌های نمونه‌گیری هدفمند و شاخص اشباع نظری نسبت به نمونه‌گیری اقدام شد و با 24 ...  بیشتر

طراحی مدل بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

مائده شفیع زاده؛ ابوالفضل فراهانی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی محمد صفانیا؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 9، شماره 4 ، فروردین 1400، ، صفحه 53-70

https://doi.org/10.30473/arsm.2020.50325.3129

چکیده
  بازاریابی به موضوع مورد علاقه از دیدگاه بازاریاب ها تبدیل شده است، ازین رو پژوهش حاضر با هدف طراحی مدل بازاریابی کمین در لیگ برتر فوتبال ایران تدوین شده است. روش پژوهش کیفی، ازلحاظ استراتژی توصیفی-پیمایشی که بر مبنای پاردایم از نوع تحقیقات پست مدرن می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه اساتید، متخصصان و صاحب نظران بازاریابی ورزشی بودند. ...  بیشتر

نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برند‏های منتخب پوشاک ورزشی

لیلا صدرنیا؛ محسن باقریان فرح آبادی؛ سید صلاح الدین نقشبندی

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 85-94

https://doi.org/10.30473/arsm.2019.5847

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق، بررسی نقش بازاریابی رسانه‏های اجتماعی در رابطه علّی عشق به برند و بازاریابی ویروسی در مشتریان برندهای منتخب پوشاک ورزشی است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت از نوع همبستگی است که به روش میدانی انجام شد. جامعه‏آماری تحقیق، کلیۀ مشتریان نمایندگی‏های 4 برند ورزشی عضو صفحۀ اینستاگرام آن برند بوده‏اند. ...  بیشتر