کلیدواژه‌ها = فوتبال
تعداد مقالات: 9
1. تعیین درجه اهمیت استراتژی‏های بازاریابی باشگاه‏های لیگ برتر فوتبال با روش AHP

دوره 8، شماره 1، تابستان 1398، صفحه 95-105

10.30473/arsm.2019.5848

علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری


5. تدوین برنامه راهبردی بازاریابی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به روش SWOT

دوره 6، شماره 2، پاییز 1396، صفحه 21-34

علیرضا ایزدی؛ غلامرضا شعبانی بهار؛ محمود گودرزی؛ حبیب هنری


6. ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 5، شماره 2، پاییز 1395، صفحه 77-86

طاهره ابراهیمی پور؛ سعید امیرنژاد؛ سیدعماد حسینی؛ مازیار کلاشی


7. مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 3، شماره 3، زمستان 1393، صفحه 51-64

ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری؛ محمد رسول خدادادی


8. طراحی مدل پیش بینی پیامدهای نگرشی و رفتاری مربیان حرفهای فوتبال ایران

دوره 2، شماره 2، پاییز 1392، صفحه 79-90

مهدی طالب پور؛ محسن لقمانی؛ میثم روحانی؛ وحید ایرانی


9. تأثیر محیط های فردی، سیاسی، قانونی و اقتصادی فوتبال ایران بر تصمیم گیری اخلاقی بازیکنان حرفه ای

دوره 1، شماره 3، زمستان 1391، صفحه 19-26

رضا شجیع؛ هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ مجتبی امیری