کلیدواژه‌ها = هویت برند
تعداد مقالات: 2
1. ارتباط بین هویت برند با وفاداری طرفداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 5، شماره 2، پاییز 1395، صفحه 77-86

طاهره ابراهیمی پور؛ سعید امیرنژاد؛ سیدعماد حسینی؛ مازیار کلاشی


2. مدل‌سازی ارزش ویژۀ برند مبتنی بر هوادار(FBBE) باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 3، شماره 3، زمستان 1393، صفحه 51-64

ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ حبیب هنری؛ محمد رسول خدادادی