ـ بنار، نوشین؛ رمضانینژاد، رحیم؛ خبیری، محمد؛ کاظمنژاد، انوشیروان؛ ملک اخلاق، اسماعیل (1388). "طراحی الگوی تصمیمگیری حمایت ورزشی". خلاصة مقالات هفتمین همایش بینالمللی تربیتبدنی و علوم ورزشی. تهران: پژوهشکدة تربیت بدنی و علوم ورزشی. ص21-25.
ـ جلالی فراهانی، مجید (1392). “تأثیر عناصر آمیختة بازاریابی بر ارزش ویژة برند در خدمات ورزشی”. نشریة پژوهشهای کاربردی در مدیریت ورزشی، دوره 2، 2(6). ص11-20.
ـ سلطانحسینی، محمد؛ علیدوست، ابراهیم؛ شعبانی، بهار؛ رجبی، مالک (1391). “بررسی دیدگاه مدیران شرکتهای خصوصی درباره حمایت مالی از ورزش”. فصلنامة مدیریت ورزشی. (12). ص36-23.
ـ عامری، میرحسن؛ محرمزاده، مهرداد؛ بشیری، مهدی؛ هادی، حمدالله (1389). " بررسی عناصر حمایت مالی از عناصر بازاریابی ورزشی". فصلنامة المپیک. 4 (52). ص138-111.
ـ عشقی، کامران (1388). “بررسی اثربخشی حمایت مالی ورزشی sport sponsorship در میان طرفداران فوتبال”، پایاننامة کارشناسیارشد. دانشکده مدیریت. دانشگاه تهران.
ـ فائد، علیرضا (1386). "ارزیابی استراتژیک حمایتهای ورزشی به عنوان ابزار ارتباط بازاریابی در صنعت الکترونیک ایران" پایاننامة کارشناسیارشد دورة مشترک بازاریابی و تجارت الکترونیک. دانشگاه تربیت مدرس و تکنولوژی لولئا.
ـ قیامی راد، امیر؛ محرمزاده، مهرداد (1388) . “بررسی راهکارهای بازاریابی برای ترویج و توسعة رشتههای ورزشی در ایران”. فصلنامة علمیپژوهشی حرکت.ص 175-39.
ـ پوپ، نایگل؛ تورگو، پوپت (1391). بازاریابی ورزش و رویداد. (ترجمة محمد خبیری و فرشاد تجاری). تهران: انتشارات سمت.
- Aaker, D.A. (1991), Managing Brand Equity.The Free Press, New York, NY. 49-52.
- Amis, J., Pant, N. & Slack, T. (1997) Achieving a sustainable competitive advantage: a resource based view of sport sponsorship, Journal of Sport Management 11, 80-96.
- Atilgan, E., A. Safak, A. and Serkan. (2005). Determinants of the Brand Equity: A Verification -Approach in the Beverage Industry in Turkey. Marketing Intelligence and Planning, 23(3), 237–248.
- Cornwell, T.B., Humphreys, M.S., Maguire, A.M., Weeks, C.S. & Tellegen, C.L. (2006) Sponsorship-linked marketing: the role of articulation in memory. Journal of Consumer Research, 33(3), 312–321.
- Dezz, N (2004). Sponsorship effectivenessmeasurement scale in sport. European Journal of Marketing, 33 (3/4), 291-313.
- Hyun,D., Vetter,D., & Lee,J, K,. (2006) .The Influence of Service Quality Factors on Customer Satisfaction and Repurchase Intention in Korean Profetional Basketball League International. Jorunal of Applied Sports Sciences, Vol. 18,No 1, 39-38.
- Hoeffler, S. & Keller, K.L. (2003). The marketing advantages of strong brands. Journal of Brand Management, 10(6), 421–445.
- Gwinner, K. and Eaton, J. (1999), Building brand image through event sponsorship: the role of image transfer, Journal of Advertising, Vol. 28 No. 4, pp. 47-57.
- Gwinner, K. & Swanson, S. (2003). A model of fan identification: antecedents and sponsorship outcomes. Journal of Services Marketing, 17(3), 275-94.
- Keller, K.L. (2003), Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity , 2nd ed., Prentice-Hall,Englewood Cliffs, NJ Keller, K.L. (1993). Conceptualizing, measuring, managing customer-based brand equity. Journal of Marketing, 57(1), 1–22.
- Keller, K. L. (1998), Conceptualising, Measuring and Managing Cutomer- Based Brand Equity, Journal Marketing, Vol. 57, January.
- Keller, K. L. (2008), Strategic Brand Management-Building, Measurig, and Managing Brand Equity (3rd ed.,) . United States: PEARSON – Prentice Hall.
- Ko, Y.J., Kim, K., Claussen, C.L & Kim, T.H (2008). The effects of sport involvement, sponsor awareness and corporate image on intention to purchase sponsors' products. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 9(2), 79-94.
- Madrigal, R. (2001). Social identity effects in a belief-attitude-intentions hierarchy: Implications for corporate sponsorship. Psychology & Marketing, 18 (2), 145-165.
- Meenaghan, T. (2001) .The role of sponsorship in the marketing communications mix. International Journal of Advertising, 10(1), 35–47.
- Meenaghan T. & Shipley D. (1999) Media effect in commercial sponsorship. European Journal of Marketing, 33(3/4), 328–347.
- Meenaghan, T. (2011). Mind the gap in sponsorship measurement. Admap, February 2011, pp. 34-36.
- Mullin, B., Hardy, S., & Sutton, W. (2000). Sport Marketing. Champaign, IL: Human Kinetics.10-12.
- OReilly, N & Foster, G (2008). Risk management in sport sponsorship : application to human mortality risk . International journal of sport marketing & sponsorship . 11, 66- 88.
- Stotlar, D. (2005). Developing successful sport sponsorship plans (2nd Ed). Morgantown, WV: Fitness Information Technology .201-203.
- Tinsley, H.E.A. and Brown, S.D. (2000).Handbook of Applied Multivariate Statistics and Mathematical Modeling. Academic Press.98-100.
- Yong, J & Kyoungate, K. (2008). The effect of sport involvement, sponsor awareness & corporate image on intention to urchase sponsor's prouducts. International Journal of sport . 20-34.